۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۶۴۰۷۳۶
رییس ستاد انتخابات خوزستان خبر داد؛

اخذ رأی در سه هزار و ۱۴۱ شعبه سراسر خوزستان

اخذ رأی در سه هزار و ۱۴۱ شعبه سراسر خوزستان
رییس ستاد انتخابات خوزستان گفت: اخذ رأی از مردم برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در سه هزار و ۱۴۱ شعبه سراسر خوزستان صورت می گیرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، علی حسین حسین زاده، رییس ستاد انتخابات خوزستان، صبح امروز، در ستاد انتخابات استان اظهار داشت: با گذر ۴ ساعت از آغاز زمان انتخابات کماکان در استان شاهد مشارکت گسترده مردم هستیم.

رییس ستاد انتخابات خوزستان با بیان اینکه اخذ رأی در سه هزار و ۱۴۱ شعبه در سراسر استان صورت می‌گیرد، عنوان داشت: مناطق صعب العبوری که می‌بایست به آنجا صندوق اخذ رأی ارسال شود با استفاده از بالگرد، صندوق‌ها و اعضای شعب اعزام می‌شوند.

حسین زاده بیان داشت: با پیگیری‌ها و رصد‌های صورت گرفته انتخابات با شور و نشاط در حال برگزاری است که در این باره از حضور همیشگی مردم خوزستان کمال تشکر و قدردانی را داریم.

وی گفت: مردم خوزستان در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور پرشور یک بار دیگر حماسه آفریدند.

لازم به ذکر است، تعداد واجدان رای در استان سه میلیون و ۵۶۰ هزار نفر هستند که از میان تعداد حدود ۲۰۳ هزار نفر رای اولی محسوب می‌شوند، همچنین مدارس شهرستان‌های آبادان و شادگان در دو نوبت صبح و ظهر به علت وجود شعب اخذ رأی در مراکز آموزشی و امکان به طول انجامیدن فرآیند شمارش آرا  تعطیل شدند./۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات