۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۶۴۰۷۴۰
امام جمعه بشرویه مطرح کرد؛

نقش مهم مردم در انتخابات و مقابله با توطئه‌های دشمنان

نقش مهم مردم در انتخابات و مقابله با توطئه‌های دشمنان
امام جمعه بشرویه گفت: نقش مردم در انتخابات و مقابله با توطئه‌های دشمنان مهم است و مردم با انتخاب اصلح و انقلابی نمایندگان انقلابی را با مجلس بفرستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام سید محمد معلمی، امام جمعه بشرویه ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی یکی از مراجع قانونگذار در کشور است.

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی مسائل اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی ریل گذاری می‌کند، گفت: مجلس شورای اسلامی نقش اول را در همه حوزه‌ها ایفا می‌کند.

امام جمعه بشرویه افزود: رهبر معظم انقلاب، انقلابی بودن را مهم ترین ویژگی یک نماینده اصلح می‌دانند که تجسم این شاخصه در سپهبد شهید سلیمانی آشکار بود.

حجت الاسلام معلمی تصریح کرد: مقام معظم رهبری جهادی عمل کردن، شجاعت و روحیه استکبارستیزی داشتن و توجه به توانمندی‌های داخلی، توجه به نیازمندان و محرومان، بی توجهی به غرب و شرق دنیا و توجه به نیازمندان و محرومان در سطح جامعه را از ویژگی‌های یک نماینده اصلح می‌دانند.

وی ادامه داد: وظیفه مردم داشتن روحیه مطالبه گری داشته باشند؛ مردم باید هر چند ماه نماینده خود را ارزیابی کنند و از وی مطالبه گری داشته باشند.

امام جمعه بشرویه خاطرنشان کرد: نقش مردم در انتخابات و مقابله با توطئه‌های دشمنان مهم است و مردم با انتخاب اصلح و انقلابی در برابر دشمنان که در راس آن‌ها استکبار جهانی آمریکا است نمایندگان انقلابی را با مجلس بفرستند.

حجت الاسلام معلمی اظهار کرد: دشمن به دنبال غرب گرایی در صحنه عمل و جهت دهی انتخابات به نفع خود در کشور است بنابراین مردم دقت کنند که صداقت و استکبارستیزی مهم ترین مولفه برای یک نماینده در مجلس شورای اسلامی است./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات