۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۶۴۰۷۴۱
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

۲ اسفند روز مقاومت و بیعت با خون شهید سردار سلیمانی است

۲ اسفند روز مقاومت و بیعت با خون شهید سردار سلیمانی است
نماینده مجلس خبرگان رهبری با تبریک حماسه ۲ اسفند به مردم خوزستان، گفت: ۲ اسفند روز مقاومت و بیعت با خون سردار شهید مقاومت سردار سلیمانی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم فرحانی، نماینده مجلس خبرگان رهبری، صبح امروز، در مسجد جوادالائمه با تبریک حماسه ۲ اسفند به مردم خوزستان عنوان داشت: ۲ اسفند روز مقاومت و بیعت با خون سردار شهید مقاومت سردار سلیمانی است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مراسم تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی در اهواز خاطرنشان کرد: مردم خوزستان در آن روز اشک بر چشم همه عاشقان ولایت آوردند.

حجت الاسلام والمسلمین فرحانی با بیان اینکه خوزستان مهد ولایت و دروازه تشیع و ولایتمداری ایران اسلامی است، بیان داشت: از مردم خوزستان دعوت می‌کنم که، چون گذشته الگو و اسوه مقاومت و بیعت با ولایت باشند.

وی گفت: عدالت مداری، تنفر از فساد، آشنا به وظیفه بزرگ و مبارز در راه تحقق اهداف انقلاب، شاخص‌های نماینده اصلح در فرمایشات رهبری است که ان شاء الله از سوی مردم مورد توجه قرار بگیرد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: رهبری بار‌ها گفت که در مرحله تحقق دولت و جامعه انقلابی نیازمند مبارزه هستیم و مجلس شورای اسلامی در رأس چنین مبارزه‌ای قرار دارد.

حجت الاسلام والمسلمین فرحانی تصریح کرد: مجلس در رأس امور قرار دارد و با مشارکت مردم، نمایندگانی انتخاب شوند که مطالبات رهبری و مردم خوزستان را لبیک بگویند./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات