۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۶۴۰۷۵۳
امام جمعه درمیان:

حضور پرشور مردم در انتخابات سبب بقای انقلاب و نظام اسلامی است

حضور پرشور مردم در انتخابات سبب بقای انقلاب و نظام اسلامی است
امام جمعه درمیان گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات مهم است و حضور پرشور مردم در سال ۵۷ سبب پیروزی انقلاب شد و امروز همان حضور سبب بقای انقلاب و نظام اسلامی است.

حجت الاسلام مصیب خزاعی، امام جمعه درمیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی اظهار داشت: مهمترین وظیفه ما انتخاب یک نماینده اصلح است.

وی با بیان اینکه حفظ انقلاب و نظام از وظایف مهم و اساسی نماینده اصلح است، گفت: یک نماینده، وظیفه قانونگذاری و نظارت را بر عهده دارد.

امام جمعه درمیان افزود: با توجه به فرمایش رهبر کبیر انقلاب امام خمینی (ره) «مجلس در راس امور است» و اگر قوی باشد باعث تقویت نظام است.

حجت الاسلام خزاعی با اشاره به اینکه تصویب قوانین در طراز انقلاب سبب رضایتمندی مردم است، تصریح کرد: انقلاب ما بر پایه مردم سالاردینی است اگر مجلس، قوانین درستی تصویب کند باعث رضایت مردم از حضور در صحنه های حساس کشور خواهد شد.

وی ادامه داد: باید نمایندگان مجلس مشکلات مردم حوزه انتخابیه خود را مورد مطالعه قرار دهند و بر اساس درد مردم طرح دهند و قانون در طراز انقلاب و نیاز مردم وضع کنند.

امام جمعه درمیان خاطرنشان کرد: نماینده اصلح باید انقلابی، جهادی، ولایی و دشمن شناس باشد؛ یک نماینده اصلح به دنبال مذاکره با دشمن نیست و همه کاندیداها در شرایط فعلی باید توجه ویژه به شرایط منطقه و کشور داشته باشند.

حجت الاسلام خزاعی اظهار کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات مهم است و حضور پرشور مردم در سال 57 سبب پیروزی انقلاب شد و امروز همان حضور سبب بقای انقلاب و نظام اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه باید مسؤولان و همه خدمتگزاران نسبت به حضور مردم حساس باشند، ادامه داد: کانداهای مختلف با هر دیدگاهی باید به دنبال این باشند که مردم حضور فعال داشته باشند چرا که حضور پرشور موجب نا امیدی دشمنان می شود.

امام جمعه درمیان با اشاره به اینکه در انتخابات نمی‌شود ادعای ساده زیستی کرد و بعد هزینه های کلان تبلیغاتی کرد، گفت: این تناقض برخی از کاندیداها درباره شعار هایی که می دهند را مردم باید هوشیارانه مراقبت کنند./9314/ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات