۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۶۴۰۷۵۷
امام جمعه سربیشه:

مجلس قوی و مشارکت بالای مردم در انتخابات ضربه محکمی به دشمنان است

مجلس قوی و مشارکت بالای مردم در انتخابات ضربه محکمی به دشمنان است
امام جمعه سربیشه گفت: مجلس قوی و مشارکت بالای مردم ضربه محکمی به دستگاه نفوذ و استکبار جهانی خواهد بود.

حجت الاسلام احمد نجمی پور، امام جمعه سربیشه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، اظهار داشت: یکی از مهم ترین وظایف مردم مشارکت آگاهانه، حداکثری و مسؤولانه در انتخابات است.

وی گفت: هرچه مردم حضور باشکوه تری در انتخابات داشته باشند، قدرت جمهوری اسلامی و چانه زنی نظام را بالا خواهند برد.

امام جمعه سربیشه افزود: انقلاب اسلامی پس از 41 سال با جنگ نظامی و انتظامی به خطر نمی افتد و خطر اصلی نفوذ افرادی در دستگاه های تصمیم ساز مجلس و دولت است بنابراین از این جهت مردم هر رای اشتباهی که بدهند، در سرنوشت آینده کشور تاثیرگذار است.

حجت الاسلام نجمی پور تصریح کرد: مجلس قوی و مشارکت بالای مردم ضربه محکمی به دستگاه نفوذ و استکبار جهانی خواهد بود، امیداوریم که مردم، امروز سیلی محکمی را با رای آگاهانه به دشمن بزنند که صدای این سیلی برای دنیا شنیده شود.

وی ادامه داد: با فرمایشات مقام معظم رهبری و به کوری چشم دشمنان، مردم حضور باشکوهی در انتخابات خواهند داشت، این مشارکت در شهرستان سرایان هم با شکوه در حال برگزاری است.

امام جمعه سربیشه خاطرنشان کرد: وظیفه مردم انتخابات آگاهانه است چرا که امروز؛ روز احقاق حق مردم است، مردم با انتخاب اصلح مجلسی قوی و قانون گذار را شکل خواهند داد.

حجت الاسلام نجمی پور اظهار کرد: شرکت در انتخابات نه تنها یک حق است، بلکه وظیفه ملی و دینی همه مردم است و عدم شرکت در انتخابات، آب ریختن در آسیاب دشمن است و راه نفوذ دشمن و بیگانگان نظام را باز خواهد کرد.

وی افزود: موتور اصلاح روند اقتصادی و معیشتی مردم داشتن یک مجلس قوی و کارآمد است بنابراین مردم امروز در جهت اقتدار و امنیت رای خواهند داد./9314/ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات