۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۶۴۰۷۶۱
رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی:

مردم مشارکت و رای دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند

مردم مشارکت و رای دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند
رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی گفت: مردم فرآیند زمانی انتخابات را مدنظر داشته باشند و در همان ساعات اولیه انتخابات، مشارکت و رای دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، ناصر خوش خبر، رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روند انتخابات در خراسان جنوبی در فضایی امن و سالم در حال برگزاری است.

خوش خبر گفت: در خراسان جنوبی 677 شعبه اخذ رای در 26 حوزه انتخابیه اصلی و فرعی از ساعت 8 صبح امروز فرایند انتخابات را آغاز کردند.

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی افزود: حضور مردم در ساعات اولیه شروع انتخابات، نشان داد که مردم برای انتخاب مجلس قوی و کارآمد؛ نگاه ویژه به نماینده منتخب دارند و در همان ساعات اولیه حضور یافتند که جای تقدیر دارد.

خوش خبر تصریح کرد: طبق اعلامیه‌ای که منتشر شده مردم این اختیار را دارند که از اثر انگشت، در تعرفه رای استفاده نکنند.

وی با اشاره به حضور چشمگیر رای اولی‌ها در جریان انتخابات، ادامه داد: حضور رای اولی‌ها در ساعات اولیه و حضور پر شور جوانانی که برای اولین بار در انتخابات آمدند را باید به آنها تبریک گفت.

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: مردم فرآیند زمانی انتخابات را مدنظر داشته باشند و در همان ساعات اولیه انتخابات، مشارکت و رای دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند.

خوش خبر اظهار کرد: بر اساس جدول زمان بندی انتخابات، تمامی شعب پیش بینی شده در سراسر کشور از ساعت 8 صبح امروز جمعه 2 اسفند 98 آماده اخذ رای از کلیه واجدین شرایط (متولدین 2 اسفند 80 و ماقبل است و مردم خراسان جنوبی برای انتخاب چهار گزینه نمایندگی از بین 40 نامزد پای صندوق های رای می روند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات