۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۶۴۰۷۹۸
امام‌جمعه فاروج:

حضور در پای صندوق‌های رأی مظهر جمهوریت نظام اسلامی است

حضور در پای صندوق‌های رأی مظهر جمهوریت نظام اسلامی است
امام‌جمعه شهرستان فاروج با تأکید بر مشارکت حداکثری در حماسه دوم اسفند، گفت: حضور در پای صندوق‌های رأی مظهر جمهوریت نظام اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام نایب علی نوروزی، امام‌جمعه شهرستان فاروج، امروز با حضور در یکی از شعب اخذ رأی اظهار کرد: حضور در پای صندوق‌های رأی مظهر جمهوریت نظام اسلامی است. امام راحل ما بسیار تأکید داشتند که خود مردم با حضور در صحنه سرنوشت مملکت را خودشان تعیین کنند.

وی افزود: این حضور پررنگ و با بصیرت مردم آن هم در این ساعات اولیه چند پیام مهم دارد. اول آن‌که خدمتگزاران این نظام بدانند باید برای این مردم سنگ تمام بگذارند و تا حد توان برای مردم خدمت کرده و به مشکلاتشان رسیدگی کنند.

حجت‌الاسلام نوروزی بیان داشت: پیام دیگر این حضور به دشمنان جمهوری اسلامی ایران این است که دشمنان باید بدانند این مملکت همیشه با پشتوانه مردمی کار خودش را ادامه داده است و مردم عزیزمان گوش‌به‌فرمان رهبر معظم انقلاب در تمام صحنه حضور پررنگ دارند.

وی خاطرنشان کرد: این مردم باانگیزه بالا پای صندوق‌های رأی، در راهپیمایی‌ها و در همه عرصه‌ها بیعت عمومی دارند و با حضور حداکثری خود وفاداری و حمایتشان را از نظام اسلامی اعلام می‌کنند.

گفتنی است، 840 شعبه اخذ رأی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای خبرگان رهبری در خراسان شمالی پیش‌بینی شده و ۶۵۸ هزار و ۳۴۲ نفر در این انتخابات واجد شرایط رأی دادن هستند.

استان خراسان شمالی دارای چهار کرسی مستقل نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است و شهرستان فاروج در این استان نیز با شهرستان قوچان در خراسان رضوی مشترکا یک کرسی نمایندگی در خانه ملت دارند.

هم‌زمان با یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، انتخابات میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری نیز در این استان برای تعیین جایگزین مرحوم آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز، نماینده فقید ادوار این استان در خبرگان رهبری، برگزار خواهد شد./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات