۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۶۴۰۸۰۹
آیت الله طباطبایی نژاد مطرح کرد؛

انتخابات، تیری در چشم دشمن|تحریم اعضای شورای نگهبان نشان دهنده ضعف دشمن است

انتخابات، تیری در چشم دشمن|تحریم اعضای شورای نگهبان نشان دهنده ضعف دشمن است
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با تأکید بر اهمیت انتخاب اشخاص اصلح، گفت: انتخابات تیری در چشم دشمنان است و به همین خاطر مانند جهاد محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان اصفهان، در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اصفهان با بیان اینکه ماه رجب از جمله ماه‌های حرام است و جنگ در این ماه حرام می‌باشد، گفت: آل سعود که دست نشانده استکبار جهانی هستند در این ماه بارها به مردم مسلمان یمن حمله کرده است و نه تنها حرمت مسلمانی را نگه نداشتند بلکه حرمت این ماه را هم زیر پا گذاشتند.

آیت الله طباطبایی نژاد در ادامه افزود: بارها رییس جمهور آمریکا آل سعود را مانند گاو شیر ده توصیف کرده است و این به دلیل است که آل سعود دست نشانده آنها است.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه مردم ایران هرگز تسلیم دشمن نمی‌شوند و همواره در مقابل جهان استکبار ایستاده‌اند، اظهار کرد: حضور در انتخابات تأمین کننده امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است و حضور باشکوه مردم باعث ناامیدی دشمنان و ضعف و شکست آنها خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات، تصریح کرد: اینکه آمریکا اعضای شورای نگهبان را تحریم می‌کند، نشان دهنده اهمیت انتخابات است، این تحریم نشان دهنده ضعف و شکست دشمن در دستیابی به اهدافش علیه کشور و مردم ایران و همچنین نشان می دهد که دشمن دیگر چیزی برای تحریم ندارد و برخی افراد را چندین بار است که تحریم می‌کند.

امام جمعه اصفهان در ادامه خاطرنشان کرد: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی تیری درون چشم دشمنان خواهد بود و آرزوهای آنها علیه نظام مقدس اسلامی را نابود خواهد کرد، به همین جهت است که شرکت در انتخابات مانند جهاد در راه خدا ارزش دارد.

آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه مردم در انتخاب فرد اصلح باید دقت داشته باشند، اظهار کرد: بنابر فرموده رهبر معظم انقلاب، هرکسی با هر عقیده‌ای باید به خاطر سرنوشت کشور و علاقه‌ای که به وطن دارد در انتخابات شرکت و رأی دهد. تحقیق و تفحص و دقت در انتخاب افراد اصلح ما را سربلند در این آزمون خواهد کرد./1304/پ210/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات