۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۶۴۰۸۱۰
حجت الاسلام والمسلمین شعبانی:

با انتخاب صحیح مسیر را برای رفع مشکلات هموار کنیم

با انتخاب صحیح مسیر را برای رفع مشکلات هموار کنیم
امام جمعه همدان گفت: نباید کم کاری برخی مسؤولان را در بین همگان تعمیم داد و اشتباه چند نفر مسؤل نباید به پای انقلاب اسلامی نوشته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان در خطبه های امروز نماز جمعه همدان گفت: منشا گمراهی برخی جوامع و مردم توجه و پرداختن به سخنان بیهوده است.

وی در ادامه ابراز داشت: کار شیطان رجیم اغواگری است و کسی که به وسوسه های شیطان گوش کند و عنان کار خود را به او بسپارد در مسیر ضلالت قرار گرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: شیطان را نمی توان فقط در شمایل اجنه محصور کرد بلکه گاهی اوقات افرادی در اطراف ما هستند که به خوبی نقش شیطان را بازی می کنند و با ایجاد یک شبهه مانند کرونا، کشور را دچار اختلال می کنند و در کل هر چیزی که سبب سربلندی کشور شود را مورد حمله قرار می دهند.

وی با اشاره به اهمیت توجه به انتخابات گفت: نباید کم کاری برخی مسؤولان را در بین همگان تعمیم داد و اشتباه چند نفر مسؤل نباید به پای انقلاب اسلامی نوشته شود و همه باید با انتخاب صحیح مسیر را برای رفع مشکلات هموار کنند.

امام جمعه همدان شرکت در انتخابات را مصداق تقوا دانست و افزود: دشمن به خیال خود با تحرم توانسته مردم را نسبت به نظام اسلامی دلسرد کند اما مردم با حضور پر شور خود جوابی دندان شکن به استکبار جهانی خواهند داد.

وی در ادامه ابراز داشت: حداقل تاثیر حضور مردم در انتخابات یاس دشمن است و اگر مردم در صحنه خدای ناکرده ضعیف حاضر شوند سبب می شود دشمن در دشمنی خود مصمم تر شود.

امام جمعه همدان در پایان خاطرنشان کرد: کسانی کهمنتخب مردم می شوند باید بدانند که وعده های آنان در اذهان باقی می ماند و باید به وعده های خود عمل کنند و باید در زمینه رشد اقتصادی کشور بکوشند./979/پ310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات