۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۲
کد خبر: ۶۴۰۸۶۵
حجت الاسلام والمسلمین گلپایگانی:

انتخابات یکی از نمادهای مبارزه با استکبار است

انتخابات یکی از نمادهای مبارزه با استکبار است
رییس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه انتخابات یکی از نمادهای بارز مبارزه با استکبار است، تاکید کرد: هر برگ رایی که مردم در صندوقها میاندازمد، بیعت با نظام و اسلام است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی رییس دفتر مقام معظم رهبری عصر جمعه پس از بازدید از ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه «برگزاری انتخابات ودیده‌ای بسیار استرس زا و دلهره اور است»، به بیان روایتی از جنگ خندق پرداخت و گفت: امروز مانند دوران پیامبر اسلام(ص) تمام کفر در دنیا با مظاهر مختلف در مقابل اسلام ایستاده است؛ امروز سردمدار کفر یعنی آمریکا و ایادی آن که اروپا، برخی حکومت‌های منطقه و دیگران است و همه علیه اسلام کمر بستند و تنها کشوری که میگوید لا اله الا الله و محمد رسول الله اینجاست.

وی گفت: جرم ما نیز این است که چرا سر تعظیم در برابر استکبار فرود نمی‌آوریم. و یکی از نمادهای بارز این مبارزه انتخابات است؛ این انتخابات برای کفر جهانی ناگوار است و نمی‌توانند تحمل کنند؛ چون این همه مردم شرکت می کنند و هر برگ رایی که مردم در صندوقها میاندازمد، بیعت با نظام و اسلام است؛ آمریکا و ایادیش نمی‌توانند تحمل کنند و با همه ابزارهایی که در دست دارند، با آن مخالفت میکنند.

رییس دفتر مقام معظم رهبری اظهار کرد: در زمان پیامبر جنگ خندق در یک روز بود ولی امروز این جنگ ۴۰ سال است که ادامه دارد  اما این کفار تا کنون به جایی نرسیدند و از این به بعد هم نخواهند رسید؛ چون مردم ما بصیرت فوق‌العاده‌ای دارند؛ امروز در کشور ما بصیرت وجود دارد و نمونه آن تشییع پیکر تاریخی سردار سلیمانی در شهرهای عراق و ایران است.

وی ادامه داد: در این مراسم‌ها ده‌ها میلیون نفر  شرکت کردند؛ چراکه سردار سلیمانی سرباز پاکباخته اسلام و فردی مخلص بود؛ نتیجه اخلاص او این شد که در تشییع او مردم و حتی کسانی که ظواهر درستی نداشتند زار زار گریه می‌کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین گلپایگانی ادامه داد: در انتخابات امروز نیز مردم بصیر وآگاه  دوست را از دشمن می شناسند؛ رهبری فرمودند که شرکت در انتخابات وظیفه‌ی شرعی است و همانطور که نماز واجب است، حضور در انتخابات هم تکلیف شرعی است./998/

میثم صدیقیان
ارسال نظرات