۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۶۴۰۸۸۸
امام جمعه موقت کاشان:

حضور مردم پای صندوق‌های رای دشمن را ناامید و مأیوس کرد

حضور مردم پای صندوق‌های رای دشمن را ناامید و مأیوس کرد
حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: دشمن از تشکیل یک مجلس قوی و مقتدر نگران است و حضور مردم در پای صندوق‌های رای دشمن را ناامید و مأیوس کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار جمعه شب در جلسه تفسیر سوره رعد که در مسجد آیت الله رضوی کاشانی برگزار شد، گفت: شرکت مردم در انتخابات یازدهمن دوره مجلس شورای اسلامی قابل تقدیر و تجلیل است.

وی ابراز امیدواری کرد، نمایندگانی کاردان و مدیر، انقلابی، شجاع، مردمی، ولایتی، مکتبی برای مجلس یازدهم انتخاب شوند تا مجلسی قوی و مقتدر داشته باشیم.

حجت الاسلام اسلامی تبار تأکید کرد: مجلس قوی و مقتدر می‌تواند در جهت رفع مشکلات کشور و مردم موثر باشد، از این رو انتظار می رود  مجلس آینده سبب تقویت انقلاب اسلامی و نظام و رهبری شود و در راستای حمایت از ولایت و خدمت به مردم و رفع مشکلات مردم فعالیت کند.

وی ادامه داد: ملتی با عزت  است که مقتدر باشد و یکی از نماد‌های قدرت کشور داشتن مجلس قوی است و کشوری که از داشتن مجلس قوی محروم باشد آن کشور در برابر دشمن تسلیم است.

حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: امروز خط نفاق برای تضعیف شورای نگهبان تلاش می‌کند و این موضوع جدیدی نیست و از ابتدای تشکیل شورای نگهبان تا کنون خط نفاق در داخل و خارج از کشور، شورای نگهبان را سد راه زیاده خواهی‌های خود دیده آن را تضیف کرده است.

به گفته وی این افراد اگر انتخابات به نفع آن‌ها باشد حرفی برای گفتن ندارند، اما اگر مردم به آن‌ها رای ندهند و آن‌ها را از خود ترد کنند، انتخابات را انتصابات و فرمایشی معرفی می‌کنند.

امام جمعه موقت کاشان یادآور شد: امروز بعد از فراز و نشیب‌های زیاد در کشور، دشمن از تشکیل یک مجلس قوی و مقتدر نگران است و حضور امروز مردم در پای صندوق‌های رای دشمن را ناامید و مأیوس کرد./۱۳۰۷/پ310/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 5
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات