۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۶۴۰۹۰۸
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:

برگزاری دوره آموزشی آشنایی با رسانه های نوین ویژه مبلغان لرستانی

برگزاری دوره آموزشی آشنایی با رسانه های نوین ویژه مبلغان لرستانی
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: دوره آموزشی آشنایی با رسانه های نوین ویژه مبلغان مستقر در استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت تبلیغی مبلغان مستقر در طول سال گفت: آشنایی مبلغان با شیوه های نوین تبلیغی و رسانه های نوین امری مهم برای انجام فعالیت تبلیغی مؤثر است.

وی با تأکید بر اینکه مبلغان باید نسبت به نیازهای جامعه و مخاطبان آگاهی لازم داشته باشند تا تبلیغی مؤثر و نتیجه بخش صورت گیرد، افزود: برگزاری دوره های آموزشی امری مهم برای ارتقای سطح علمی و تبلیغی مبلغان است.

حجت الاسلام غلامی از برگزاری پنجمین جلسه دوره آموزشی آشنایی مبلغان مستقر با رسانه های نوین خبر داد و گفت: در هر جلسه این دوره آموزشی با موضوعی متفاوت برگزار می شود.

وی با اشاره به هجمه های فرهنگی و جنگ رسانه ای دشمن ادامه داد: فعالیت و حضور مبلغ در جامعه و آگاه بخشی بین نسل امروز امری مهم و ضروری برای روشنگری بین نسل امروز و مقابله با هجمه های فرهنگی است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: تبلیغ به موقع و مؤثر جلوی رواج آسیب ها را می گیرد و این مهم لازمه ارتقای سطح علمی و تبلیغی مبلغان و آشنایی با شیوه هی نوین تبلیغی و رسانه های نوین است.

حجت الاسلام غلامی بیان کرد: مبلغان باید همواره به علم روز مجهز باشند و شیوه های نوین تبلیغی را به کار گیرند تا بتواند در انجام فعالیت خود مؤثر باشند./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات