۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۶۴۰۹۱۱
با پایان شمارش آرای مردم؛

حجت الاسلام جعفری نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس یازدهم شد

حجت الاسلام جعفری نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس یازدهم شد
حجت الاسلام امیرقلی جعفری، عضو ائتلاف اصولگرایان چهارمحال و بختیاری، نماینده مردم شهرستان بروجن در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام امیرقلی جعفری، عضو ائتلاف اصولگرایان چهارمحال و بختیاری، نماینده مردم شهرستان بروجن در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شد.

با شمارش آرای انتخابات شهرستان بروجن، در کل ۴۹ هزار و ۴۵۱ رأی به داخل صندوق‌ها ریخته شد که حجت الاسلام امیرقلی جعفری با کسب ۱۱ هزار و ۸۶۳ رأی توانست به عنوان منتخب مردم به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کند.

گفتنی است حجت الاسلام جعفری از روحانیان انقلابی و از نخبگان دانشگاهی است که همیشه در کنار مردم بوده و رفع محرومیت استان و پیگیری مشکلات مردم از مهمترین شاخصه‌های این روحانی مجاهد است.

مسؤول نهاد رهبری دانشگاه شهرکرد، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، عضو کمیته صیانت از آب، خطیب موقت نماز جمعه شهرکرد و رئیس هیأت نظارت بر انتخابات چهارمحال و بختیاری از مهمترین مسؤولیت‌هایی است که حجت الاسلام جعفری در آن‌ها خدمت کرده است.

لازم به ذکر است در سایر حوزه‌های انتخابیه استان چهارمحال و بختیاری نیز نیرو‌های جریان انقلاب به مجلس یازدهم راه پیدا کرده اند که این خود نوید یک حرکت نو در گام دوم انقلاب خواهد بود.

در حوزه شهرکرد، بن و سامان، احمد راستینه هفشجانی با کسب ۳۵ هزار و ۸۷۹ رأی، در حوزه اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ نیز قدرت الله حمزه با کسب ۲۹ هزار و ۷۶۱ رأی و در حوزه لردگان و خانمیزا آقای حسین بامیری با کسب ۳۱ هزار و ۴۱۶ رأی راهی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شدند./۹۴۵۷/پ310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات