۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۰
کد خبر: ۶۴۱۰۰۹
مدیر حوزه علمیه مازندران:

کاهش مشکلات معیشتی مردم، مهمترین اولویت مجلس یازدهم باشد

کاهش مشکلات معیشتی مردم، مهمترین اولویت مجلس یازدهم باشد
حجت الاسلام ابوترابی با بیان این که دوران رقابت به پایان رسیده و زمان همدلی فرا رسیده است، گفت: همه باید در جهت تشکیل مجلسی قوی، کارآمد و در تراز انقلاب اسلامی تلاش کنند.
حجت الاسلام والمسلمین محمود ابوترابی، مدیر حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با تشکر از حضور گسترده مردم در انتخابات دوم اسفند ماه، حضور مردم در پای صندوق‌های رأی را به معنای بیعت دوباره مردم با نظام اسلامی دانست.
 
وی با بیان این که اقبال مردم به انتخابات، پشتوانه محکمی برای نظام اسلامی و انقلاب است، افزود: ملت بزرگ ایران برای پیروزی انقلاب و همچنین حفظ و تداوم این نظام دینی خون‌های بسیاری تقدیم کردند که تلاش‌ها و مجاهدت‌ها در سایه حضور در انتخابات حفظ خواهد ماند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که تحقق آرمان‌های اسلامی عدالت، استقلال، جمهوری اسلامی، آزادی و حکومت اسلامی در انتخابات تجلی پیدا می‌کند، گفت: ملت بزرگ ایران بار دیگر با حضور خود در پای صندوق‌های رأی ثابت کردند در مسیر انقلاب و آرمان‌های نظام گام بر می‌دارند.
 
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با بیان این که دشمنان ملت ایران از ماه‌ها قبل به صورت شبانه روزی تلاش کردند با تبلیغات دروغین مردم را نسبت به انقلاب و انتخابات بدبین و دلسرد کنند، بیان داشت: اما ملت بزرگ ایران علیرغم همه تبلیغات رسانه‌های بیگانه در این مدت، با حضور خود پاسخ محکمی به توطئه‌های آن‌ها دادند.
 
مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مردم در این چهل سال همواره به وظیفه خود عمل کردند و حماسه ساز شدند، خاطرنشان کرد: حال وظیفه مسؤولان است که در قبال این حماسه آفرینی مردم، به رسالت واقعی خود در برابر ملت عمل کنند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که هوشیاری و بصیرت ملت ایران سد محکمی در برابر هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی است، تصریح کرد: در حال حاضر و با پایان یافتن رقابت میان کاندیداها، باید با همدلی و وحدت در جهت رفع مشکلات مردم و اعتلای ایران اسلامی تلاش صورت گیرد.
 
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با تأکید براین که دوران رقابت میزان احزاب، گروه‌ها و اشخاص به پایان رسیده و زمان رفاقت و همدلی آغاز شده است، بیان داشت: همه باید در جهت تشکیل مجلسی قوی، کارآمد و در تراز انقلاب اسلامی تلاش کنند.
 
مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که یکی از مهم‌ترین وظایف مجلس یازدهم باید تلاش در جهت رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم باشد، بیان داشت: مجلس به عنوان رکن اصلی قانون گذاری در کشور باید به جای رقابت‌های بی حاصل سیاسی و حزبی تنها در جهت خدمت به مردم تلاش کند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز مردم ما با مشکلات اقتصادی و معیشتی بسیاری مواجه هستند، خاطرنشان کرد: با تشکیل یک مجلس قوی و کارآمد می‌توان از سد این مشکلات به راحتی عبور کرد./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات