۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۶۴۱۰۹۹

بازدید سردار شیرازی از مجتمع اوج نهاجا

بازدید سردار شیرازی از مجتمع اوج نهاجا
رییس دفتر فرمانده معظم کل قوا با همراهی امیر سرتیپ نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش از کارخانجات ثاقب، هواپیمای شکاری، پهپاد و قطعه سازی این مجتمع بازدید کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، سردار سرتیپ بسیجی محمد شیرازی رییس دفتر معظم کل قوا در بازدید از مجتمع اوج نیروی هوایی ارتش، ضمن تقدیر و تشکر از فرمانده نهاجا و کارکنان این نیرو، اظهار داشت: مجتمع اوج نهاجا با توجه به احساس نیاز به تولید قطعات، نگهداری، ضرورت خودکفایی نیروی هوایی ارتش و استفاده از تجهیزات و نوسازی ایجاد شده است.

وی افزود: حضور و بازدید مقام معظم رهبری در سال‌های گذشته از مجتمع اوج نهاجا موجب دل گرمی و روحیه گرفتن کارکنان و باعث به وجود آمدن مسیر جدیدی در نیروی هوایی شد.

سردار شیرازی با اشاره به اهمیت نیروی انسانی جوان و کارآمد گفت: این مجتمع بر اساس تدابیر رهبر معظم انقلاب و احساس نیاز تولید قطعات، ایجاد شد و طبق فرمایشات ایشان باید کار را از دانشگاه و دانشجویان شروع کنیم و فرصت مغتنمی است که دانشجویان ضمن توانمند سازی خود در این رشته، در آینده به اساتید همین مجتمع تبدیل شوند.

رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا ضمن اشاره به ظرفیت موجود در نیروهای مسلح، خاطر نشان کرد: ما باید از این ظرفیت ها استفاده بیشتری کرده و‌ نگاهمان را بر اساس تدابیر مقام معظم رهبری عمیق تر کنیم.

وی با گرامیداشت یاد و‌خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و با اشاره به پشتیبانی نیروی هوایی ارتش از محور مقاومت در جنگ با داعش و الگوگیری کشورهای سوریه و عراق از نیروی بسیج مردمی، تصریح کرد: در این کشورها تا زمانی که مردم به کمک ارتش و حکومت خود نیامدند توانی برای مقابله با داعش نبود و این گروه متخاصم افراطی بر اساس راهبرد ارعاب و کشتار در حال پیشروی بود ولی به محض الگوگیری از بسیج مردمی که در ایران اسلامی توسط حضرت امام خمینی(ره) در زمان جنگ ایجاد شده بود، توانستند بر گروه‌های تکفیری داعش غلبه کنند.

سردار شیرازی با مقایسه نیروی هوایی ارتش سال های قبل و پس از انقلاب، افزود: نیروی هوایی نیروی محبوب مردم، رهبری و دارای عناصر برجسته و توانمند است که بعد از انقلاب و با تدابیر رهبری معظم انقلاب توانست، «باور ما نمی توانیم قطعه ای را تولید کنیم» را تغییر دهد و با فرصت دادن به جوانان متخصص، در بسیاری از زمینه ها خودکفا شود.

گفتنی است، در این مراسم سردار سرتیپ بسیجی محمد شیرازی رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا با همراهی امیر سرتیپ نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش از کارخانجات ثاقب، هواپیمای شکاری، پهپاد و قطعه سازی این مجتمع بازدید به عمل آورد./998/

میثم صدیقیان
ارسال نظرات