۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۶۴۱۱۰۱
حزب‌‌الله:

مقاومت بعد از سردار سلیمانی قدرتمندتر شده است

مقاومت بعد از سردار سلیمانی قدرتمندتر شده است
رییس شورای اجرایی حزب‌‌الله لبنان تأکید کرد: دشمن بداند مقاومت ما پس از شهادت سردار «حاج قاسم سلیمانی» قدرتمندتر شده است.

به گزارش خبرگزاری رسا، «سید هاشم صفی‌الدین» رییس شورای اجرایی حزب‌الله تأکید کرد: بعد از شهادت سردار «حاج قاسم سلیمانی» مقاومت ما در سطح مادی و تسلیحاتی و موشکی قدرتمندتر از گذشته شده است و دشمن صهیونیستی باید بفهمد که پس از شهادت حاج قاسم٬ مقاومت اسلامی در لبنان توانمندتر از گذشته بوده و مهمتر از این توانایی‌های موشکی٬ عزم و اراده نیروهای مقاومت برای مقابله با تجاوزات دشمن و ایستادگی در برابر همه توطئه‌های آمریکایی ــ صهیونیستی در منطقه است.

سید صفی‌الدین اضافه کرد: اگر خدا بخواهد بر عهد و میثاق مقاومت و وفاداری به شهدای گرانقدرمان باقی می‌مانیم و از آن دفاع می‌کنیم.

رییس شورای اجرایی حزب‌الله خاطرنشان کرد: ما امروز همگی صرف‌نظر از توطئه‌های کسانی که به‌دنبال سیاه‌نمایی هستند٬ مسئول محافظت از سرزمین و وحدتمان هستیم؛ زیرا همواره هستند کسانی که برای تضعیف عناصر قدرت و عزت ما تلاش می‌کنند. این طرف‌ها از دهه 80 تاکنون بوده‌اند و کینه و دشمنی آنها را به‌وضوح مشاهده می‌کنیم؛ اما نباید تحت تأثیر قرار بگیریم.

وی ادامه داد: امروز هر یک از ما به‌میزان مشخصی مسؤولیت داریم و قدرتمندتر از گذشته در تعیین سرنوشت آینده کشورمان سهیم هستیم. با وجود مشکلات زیاد در سطح مالی و اجتماعی و معیشتی نباید ناامید شویم و نکته مهم در این شرایط٬ آن است که لبنانی‌ها باید اولویت‌های خود را برای دولتی که از آن حمایت می‌کنیم٬ مشخص کنند./983/ب

منبع:تسنیم

ارسال نظرات