۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۶۴۱۱۱۸

کتابخانه‌های عمومی ۱۵ استان کشور برای پیشگیری از ابتلا به کرونا تعطیل شد

کتابخانه‌های عمومی ۱۵ استان کشور برای پیشگیری از ابتلا به کرونا تعطیل شد
با هدف پیشگیری از انتشار عوامل بیماری‌زا، کتابخانه‌های عمومی استان‌هایی که در آنها مدارس و مراکز فرهنگی دولتی و عمومی تعطیل اعلام شده است، تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

به گزارش خبرگزاری رسا، با هدف پیشگیری از انتشار عوامل بیماری‌زا و عمل به توصیه‌های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کتابخانه‌های عمومی استان‌هایی که در آنها مدارس و مراکز فرهنگی دولتی و عمومی تعطیل اعلام شده است، تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

با توجه به شیوع ویروس کرونا در برخی استان‌های کشور و هشدارهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای جلوگیری از انتشار عوامل بیماری زا، کتابخانه‌های عمومی استان‌هایی که مدارس و مراکز فرهنگی دولتی و عمومی در آنها تعطیل اعلام شده است،‌ تا اطلاع ثانوی و اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح تعطیل است.

بر این اساس تاکنون در پی شیوع بیماری کرونا و با هدف انجام اقدامات پیشگیرانه برای کنترل این بیماری و با توجه به اطلاعیه‌های منتشر شده توسط ستاد مدیریت بحران استان‌های تهران، گیلان، گلستان، قم، مازندران، زنجان، اردبیل، البرز، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کرمانشاه، سمنان، مرکزی، همدان و کردستان، مدارس و مراکز فرهنگی دولتی و عمومی تعطیل اعلام شده است./998/

میثم صدیقیان
ارسال نظرات