۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۸
کد خبر: ۶۴۱۱۷۲

دستور رییس جمهور برای مقابله همه جانبه با کرونا

دستور رییس جمهور برای مقابله همه جانبه با کرونا
رییس جمهور دستورات لازم را به همه دستگاه های ذی ربط برای مقابله و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا صادر کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، در جلسه عصر یکشنبه هیات وزیران، اعضای دولت به بحث و بررسی پیرامون عوامل بروز کرونا، پروتکل های درمانی، وظایف دستگاه های همکار با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از جمله وزارتخانه های راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت، علوم، تحقیقات و فناوری، آموزش و پرورش و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی پرداختند.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی رئیس جمهوری که ریاست این جلسه را برعهده داشت، دستورات لازم را به همه دستگاه های ذی ربط برای مقابله و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا صادر کرد.

به دستور رئیس جمهور، سازمان برنامه و بودجه مکلف است هرگونه بودجه مورد نیاز برای مقابله همه جانبه با این ویروس را تأمین کند.

همچنین وزارت صنعت، معدن و تجارت باید همه تجهیزات و وسایل درمانی و مرتبط را در اسرع وقت تولید و تأمین نماید.

وزارت راه و شهرسازی نیز مکلف شد با همکاری و شهرداری تهران همه تدابیر لازم در پایانه های کشور، مراکز بین جاده ای و نیز وسایل حمل و نقل عمومی و مترو اتخاذ نماید.

محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹
توضیح کوتاه و مختصر درباره شیوع ویروس کرونا در کشور

منابع آماری در جهانی میگویند، از کل مبتلایان به ویروس کرونا تنها ۲ یا ۳ درصد جان خود را از دست میدهند، ولیکن از ۴۳ فرد تشخیص داده شده ی مبتلا به این ویروس در ایران تاکنون ۸ نفر کشته شده اند، این یعنی حدود ۱۸ درصد نه ۳ درصد !

حالا یا ویروس کرونا در ایران توسط استکبار جهانی در حال مدیریت شدن است یا وی (کرونا) آزادانه در حال گسترش است و آقایان کرونا را با چیز دیگری اشتباه گرفته و تشخیص به موقع نمیدهند .

...
میدانم عده ای خواهند گفت این رسانه چی ها کارشان سیاه نمایی است، ولیکن امروز میگوئیم که لااقل فردا رسانه ها هم در این گناه و خیانت شریک نباشند .

انتقال مسافران چینی توسط هواپیمای ...و ارسال چند میلیون ماسک به چین و کمبود ماسک در ایران را فراموش نخواهیم کرد .
0
0