۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۷
کد خبر: ۶۴۱۱۸۴
رئیس مؤسسه بوستان کتاب مطرح کرد:

شرکت ۶۴ پژوهشگر در تهیه مجموعه ۶ جلدی گام دوم انقلاب

شرکت ۶۴ پژوهشگر در تهیه مجموعه ۶ جلدی گام دوم انقلاب
رییس مؤسسه بوستان کتاب گفت: لاش‌های یکساله ۶۴ پژوهشگر ازپژوهشگاه علوم وفرهنگ اسلامی ودانشگاه باقرالعلوم(ع) به تهیه مجموعه ۶ جلدی گام دوم انقلاب وتمدن نوین اسلامی انجامید.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، محمدباقر انصاری در حاشیه همایش استانی «بیانیه گام دوم انقلاب» در گفت و گویی با بیان اینکه از فردای اعلام بیانیه از سوی رهبر انقلاب، دبیرخانه علمی همایش «بیانیه گام دوم انقلاب و تحقق تمدن نوین اسلامی» در دفتر تبلیغات اسلامی شکل گرفت، اظهار داشت: همه تلاش‌ها برای بهترین تبیین و تحلیل بیانیه گام دوم صورت گرفت و در حدود یک سال، تلاش‌های ۶۴ پژوهشگر از پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و دانشگاه باقرالعلوم(ع) و برخی پژوهشگران برون سازمان، تدوین مجموعه ۶ جلدی بیانیه گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی شد.

وی با بیان اینکه بعید است تا به امروز سازمان و ارگانی به صورت یک مجموعه چند جلدی به تبیین و تحلیل بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی پرداخته باشد، گفت: مؤسسه بوستان کتاب به عنوان ناشر، افتخار دارد که مجموعه ۶ جلدی را در زمانی فشرده آماده سازی، چاپ و صحافی کند.

انصاری در رابطه با افتتاح فروشگاه بوستان کتاب در اهواز اظهار داشت: فروشگاه های کتاب در حقیقت بنگاه‌های فرهنگی بوده و برای ترویج فرهنگ از بایستگی و ضرورت برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه با افزایش تعداد فروشگاه‌ها سرانه مطالعه کتاب افزایش پیدا می‌کند، گفت: با افزایش سرانه مطالعه از آسیب‌های اجتماعی دوری می‌کنیم و افتتاح یک کتابفروشی در کنار حوزه و مسجد بسیار خوشحال کننده خواهد بود.

رئیس مؤسسه بوستان کتاب تصریح کرد: ان شاءالله افتتاح کتابفروشی گام‌های اساسی در فرهنگ سازی و فرهنگ بانی از ارزش‌ها و معارف اهل بیت (ع) بردارد. /۸۲۲/
مهدی فلاحی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
یک طلبه از قم با نشاط
Iran, Islamic Republic of
۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹
مجموعه ۶ جلدی بیانیه گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی را جگونه می توان تهیه کرد؟ آیا نسخه پی دی اف هم داره؟
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
ایکاش یک اثر کاربردی و غنی باشه
0
0