۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۳
کد خبر: ۶۴۱۲۰۶
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:

سپاه همواره سپر بلای نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است

سپاه همواره سپر بلای نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است
حجت‌الاسلام حسینی گفت: سپاه از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون سپر بلای نظام بوده و در مسیر مبازره و مقابله با توطئه‌ها افتخارهای زیادی را نصیب ملت ایران کرده است.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی در جمع پاسداران تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شما امروز خار چشم دشمنان نظام و انقلاب اسلامی هستید و ما به وجود شما افتخار می‌کنیم، اظهار داشت: این مایه مباهات برای شما است که خبیث‌ترین قدرت‌های جهانی با شما مخالف بوده و دشمنی و عداوت دارد.

وی با بیان اینکه دشمنی و عداوت استکبار جهانی با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشانه حقانیت، راه درست، قدرت، عظمت و نفوذ سپاه است، افزود: سپاه از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون سپر بلای نظام و در مسیر مبازره و مقابله با توطئه‌ها پیشگام بوده و افتخارهای زیادی را نصیب ملت ایران کرده است.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با تبریک حماسه حضور مردم این استان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، خطاب به پاسداران تیپ 48 فتح گفت: بهترین راه زندگی راه خدا، اولیاء، انبیاء، قرآن و ارزش‌های دینی است که شما و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در آن قرا گرفته‌اید و این راه سراسر پیروزی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به حضور مقتدرانه تیپ 48 فتح در عرصه‌های مختلف از جمله هشت سال دفاع مقدس و دفاع از مرزهای کشور، عنوان کرد: سپاه یک سازمان انقلابی است و باید نفوذ اجتماعی و مردمی و ارتباطات آن با مردم همواره حفظ شود.

وی با بیان اینکه امروز دشمن در حوزه‌های مختلف سیاسی، روانی و اقتصادی توطئه‌های زیادی علیه ملت ایران انجام می‌دهد، ابراز کرد: همه ما سرباز ولایت، نظام و انقلاب اسلامی هستیم و باید در این مسیر ثابت قدم بمانیم./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات