۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۵
کد خبر: ۶۴۱۲۵۶
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

آیت‌الله فیاضی وزنه سنگین معنوی و فرهنگی برای خراسان شمالی است

آیت‌الله فیاضی وزنه سنگین معنوی و فرهنگی برای خراسان شمالی است
امام جمعه بجنورد گفت: در این انتخابات خداوند به ما عنایت کرد وزنه سنگین فرهنگی و معنوی و علامه بزرگواری که هم در فقه و هم در فلسفه صاحب‌نظر هستند را سهم استان ما کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در دیدار آیت‌الله غلامرضا فیاضی، نماینده منتخب مردم استان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: یکی از پدیده‌های مبارکی که هدیه امام راحل و انقلاب اسلامی به ملت ایران به شمار می‌رود حق انتخاب و انتخاب شدن است.

وی افزود: بیش از 40 سال است که از این حق و تکلیف دینی استفاده می‌کنیم و به حمدالله دستاوردهای پربرکتی هم از قِبَل این حق نصیب کشور و ملت ایران شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی خاطرنشان کرد: از بین انتخابات‌های متعدد، انتخاب مبارک‌تری داریم که در رأس همه انتخابات کشور است و آن انتخاب اعضای مجلس خبرگان رهبری است؛ زیرا مهم‌ترین مسئولیت اعضای آن موضوع رهبری و مسائل پیرامونی نهاد ولایت‌فقیه است.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی اضافه کرد: این پدیده جدید و مبارکی در کشور ما و عالم اسلام است که در رأس جامعه دینی باید رهبری عالم، آگاه، شجاع، سیاستمدار وجود داشته باشد و خداوند به برکت انقلاب و امامین انقلاب، این نعمت را به ما ارزانی داشته است.

وی افزود: زیر بار منت پروردگار هستیم که ما را لایق دانسته و انسان‌های بزرگ و وارسته‌ای را در رأس جامعه دینی به ما هدیه کرده است که چهل سال است با وجود آن‌ها تنفس معنوی و فرهنگی می‌کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اضافه کرد: در چنین بستری بعد از ارتحال آیت‌الله مهمان‌نواز، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در خراسان شمالی برگزار و عرصه فراهم شد تا مجتهدی عالم و عادل را برای نمایندگی مردم استان در مجلس خبرگان رهبری برگزینیم.

وی تصریح کرد: در این انتخابات خداوند به استان ما عنایت داشت و وزنه سنگین فرهنگی و معنوی و علامه بزرگواری که هم در فقه و هم در فلسفه صاحب‌نظر بوده و از اوتاد حوزه علمیه به شمار می‌روند را سهم استان ما کرد.

امام‌جمعه بجنورد گفت: مردم خراسان شمالی هم با شرکت 57 درصدی در انتخابات و با استقبال خوبی که داشتند، این استان را در زمره استان‌هایی در کشور قرار دادند که حضوری بیش از میانگین کشوری داشت./9314/پ210/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 3
هادی رحیمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۵
احسنت
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳
بسم الله
بنظر می آید که قطار انقلابی گری و گرایش مردم به سمت انقلابیون راه افتاده است؛
بحول و قوه ی الهی بر روی صندلی مجلس ما افرادی نشسته اند که بوی خوش انقلابیگری و پیرو ولایت بودن از آن ها به خوبی فهمیده می شود
اما از شواهد بر می‌آید که می خواهند با تبلیغات کاذب و جنگ هیبریدی مثل یک سوزن بان ریل انحرافی را باز کنند تا این دومینوی به سمت دولت اسلامی شکست بخورد...
قرائن اولیه نشان از این دارد که در این فرصت یکساله تا انتخابات ریاست جمهوری ، بدنبال تطهیر برخی از عاملین بدبختی مردم هستند تا در انتخابات ریاست جمهوری مردم در انتخاب دچار اشتباه شوند و این قطار به سر منزل مقصودش نرسد.
0
0