۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۶۴۱۲۸۹

تکذیب استعفای وزیر بهداشت در پی شیوع کرونا

تکذیب استعفای وزیر بهداشت در پی شیوع کرونا
وزیر بهداشت در پی انتشار نامه‌ای کذب در شبکه های اجتماعی تأکید کرد: سوگند می خورم تا آخرین لحظه حیاتم از خدمتگزاری صادقانه و بی‌وقفه به نازنین ترین مردم جهان دریغ نورزم.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پی انتشار نامه‌ای کذب در شبکه های اجتماعی مبنی بر استعفای وی به دلیل شیوع ویروس کرونا ضمن اعلام جعلی بودن این استعفانامه تاکید کرد: سوگند می‌خورم تا آخرین لحظه حیاتم و با تمام وجودم از خدمتگزاری صادقانه و بی‌وقفه به نازنین ترین مردم جهان دریغ نورزم.

بیانیه سعید نمکی به شرح زیر است: مردم شریف ایران، نامه‌ای کذب در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر استعفای اینجانب می‌چرخد. آنان که این سرباز جان برکف وطن را می‌شناسند، نیک می‌دانند که برای روزهای راحت و عافیت نیامده، آمده تا خود را فدای کشور و مردم نازنین وطنش کند، آمده تا خون دل بخورد، تا مردم کشورش غم نخورند، نخوابد تا مردم کشورش آرام باشند او که سه دهه پیش فرماندهی ریشه‌کنی مالاریا، مبارزه با وبا، کنترل سرخک، حذف کزاز و ریشه‌کنی فلج اطفال را  به‌عهده داشته، آمده تا با لطف پروردگار و به میدان آوردن همه توان و تجربه دهه های عمر و بکارگیری مشارکت همه عزیزان خردمند و پر تلاش کشور کمر بیماری های واگیر و غیر واگیر را بشکند. مگر می شود در روزهای سخت به هر بهانه ای دولت و مردمش را تنها بگذارد که به قول سعدی:

روان روشن سعدی که شمع مجلس توست-به هیچ کار نیاید گرش نسوزانی

با همین مردم سیلاب های امسال را بدون حتی یک همه گیری بیماری واگیر مهار کرد. آنفلوآنزای H۱N۱ که در کشوری پیشرفته هزاران مرگ بر جای گذاشت را زمین گیر کرد و اینک با لطف پروردگار و با تکیه بر خرد جمعی، دانش و تلاش همکاران پزشک، پرستار و همه کادر بهداشتی و درمانی کشور از بهورزان عزیز خانه‌های بهداشت تا عالی‌رتبه‌ترین متخصصین بیمارستان‌های دانشگاهی، از خدمتگزاران مراکز درمانی تا مدیران ارشد ستادی در کلیه دانشگاه‌های علوم پزشکی و همچنین بهره گیری از همراهی بی بدیل دیگر اعضاء محترم دولت، ایثار نیروهای مسلح و سازمانهای مردم نهاد و هوشمندی و همراهی مردم شریف و آگاه کشور می رود تا ویروس کرونا را به زانو در آورد و افتخاری دیگر در عرصه بین المللی برای جمهوری اسلامی ایران ثبت کند. او اولین بار با شنیدن خبر ویروس کرونا در چین ایستاد تا به نفع مردم کشورش اقدامات سختگیرانه عبور و مرور اعمال کند و آمادگی جهت این یورش احتمالی فراهم نماید.

امید است در روزهای آینده با آگاهی و همراهی مردم عزیز و همکاران سخت کوشم شاهد مهار و کاهش مبتلایان به ویروس باشیم. سوگند می‌خورم تا آخرین لحظه حیاتم و با تمام وجودم از خدمتگزاری صادقانه و بی وقفه به نازنین‌ترین مردم جهان دریغ نورزم.

عزت، سربلندی و سلامتی همگان آرزوی این خدمتگزار کوچک ایران زمین است.  همواره شاد و تندرست باشید.

امروز نامه ای در فضای مجازی مبنی بر استعفای سعید نمکی منتشر شده است که علیرضا وهاب زاده مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز نامه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر استعفای سعید نمکی را تکذیب کرد.

وی روز دوشنبه در حساب توییتر خود نوشت: نامه مربوط به استعفای وزیر بهداشت کذب است. الان برای کنترل ویروس کرونا نیاز به کمک همه مردم است و این گونه اخبار کذب فقط باعث گمراهی و نگرانی بیشتر مردم خواهد شد و منافع عده ای را تامین خواهد کرد.

محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
سید محسن
Iran, Islamic Republic of
۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶
رهبر معظم انقلاب در درس خارج خود با تاکید بر تبلیغات منفی و بزرگ نمایی ویروس کرونا برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات، بر آمادگی همه جانبه نیروهای انقلابی در جنگ رسانه ای تاکید کردند.
0
0