۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۶۴۱۲۹۲
در تماس تلفنی سردار سلامی با وزیر بهداشت مطرح شد؛

اعلام آمادگی سپاه برای مقابله با ویروس کرونا

اعلام آمادگی سپاه برای مقابله با ویروس کرونا
سرلشکر سلامی در تماس تلفنی با وزیر بهداشت، درمان وآموزش پزشکی، از آمادگی سپاه برای ارائه هرگونه کمک و خدمات در مقابله و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، در پی شیوع ویروس کرونا در برخی مناطق کشور که سلامت هموطنان را با تهدیداتی مواجه کرده است؛ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تماس تلفنی با سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از آمادگی سپاه برای هر گونه کمک به دستگاه ها و سازمان های متولی، در مقابله با ویروس کرونا و جلوگیری از شیوع گسترده این بیماری خبر داد.

سرلشکر سلامی در این تماس تلفنی از نقش آفرینی بسیج در اجرای طرح ملی واکسیناسیون فلج اطفال به عنوان الگو و تجربه ای بسیار موفق و راهگشا یاد کرد وگفت: علاوه بر انجام اقدامات آموزشی در خصوص پیشگیری از شیوع بیماری، تمامی مجموعه های بهداشت و درمان سپاه اعم از دانشگاه علوم پزشکی، بیمارستان ها ، مراکز درمانی و بسیج جامعه پزشکی به منظور ادامه خدمات و کمک برای مقابله با ویروس کرونا تا بازگشت شرایط به وضع عادی آمادگی دارند.

محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵
رهبر معظم انقلاب در درس خارج خود با تاکید بر تبلیغات منفی و بزرگ نمایی ویروس کرونا برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات، بر آمادگی همه جانبه نیروهای انقلابی در جنگ رسانه ای تاکید کردند.
0
1
طلبه نسل نو
Iran, Islamic Republic of
۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶
سپاه مانند همیشه در کنار ملت ایران ایستاده و باعث تقویت روحیه و اراده ملی می شود.
از سردار بخاطر حمایتشان تقدیر و تشکر می شود.
1
0