۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۶۴۱۳۱۲
سردار نقدی:

مسؤولان از ظرفیت جوانان استفاده کنند

مسؤولان از ظرفیت جوانان استفاده کنند
معاون هماهنگ‌کننده سپاه با تأکید بر ضرورت بهره‌گیری مسئولان از جوانان گفت: خودباوری باید در مدیران ما وجود داشته باشد تا ظرفیت جوانان کشور را باور داشته باشند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، سردار سرتیپ محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه امروز (دوشنبه) با حضور در مصلی امام خمینی (ره) تهران، از نمایشگاه «رونق تولید» بازدید کرد.

سردار نقدی در جریان این بازدید که به همراه سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) و سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور صورت گرفت، ضمن گفت‌وگو با تولیدکنندگان، در جریان مشکلات و مسائل مختلف آن‌ها قرار گرفت.

وی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه توانایی و شور و شعف صنعت‌گران برای کار در دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی به‌خوبی دیده می‌شود، اظهار داشت: صنعت‌گران و دانشجویان ما برای تأمین نیازهای کشور چیزی کم ندارند؛ اما مشکل اصلی در مدیریت‌ها است که باید این استعداد‌ها جدی گرفته شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه افزود: ظرفیت زیادی برای تولید قطعات بطور مثال در حوزه نفتی در داخل وجود دارد؛ اما یک همت مدیریتی لازم است تا جوانان کشور دیده شوند و از ظرفیت‌های آن‌ها استفاده شود تا هم وابستگی کشور به ارز و فروش نفت کمتر شود و هم اشتغال ایجاد شود.

سردار نقدی ادامه داد: پیام صنعت‌گران در این نمایشگاه این است که مدیران کشور به ظرفیت آن‌ها توجه بیشتری کنند.

وی با بیان این‌که دستاوردهایی که در نمایشگاه «رونق تولید» به نمایش گذاشته شده، بسیار امیدبخش است، گفت: این دستاوردها نشان‌دهنده این است که صنعتگران ما در اوج تحریم‌ها و بسته شدن درهای مبادلات علمی، با ابتکار و خلاقیت خود، از این محدودیت‌ها و گردنه‌های علمی عبور کردند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه خاطرنشان کرد: اعتقاد و خودباوری باید در مدیران ما بیشتر از آن‌چه هست، وجود داشته باشد تا ظرفیت جوانان کشور را باور داشته باشند ؛ چراکه با وجود این جوانان در دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی، موضوعی نیست که نتوانیم از آن نتیجه مثبت بگیریم.

محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲
بسم الله
بنظر می آید که قطار انقلابی گری و گرایش مردم به سمت انقلابیون راه افتاده است؛
بحول و قوه ی الهی بر روی صندلی مجلس ما افرادی نشسته اند که بوی خوش انقلابیگری و پیرو ولایت بودن از آن ها به خوبی فهمیده می شود
اما از شواهد بر می‌آید که می خواهند با تبلیغات کاذب و جنگ هیبریدی مثل یک سوزن بان ریل انحرافی را باز کنند تا این دومینوی به سمت دولت اسلامی شکست بخورد...
قرائن اولیه نشان از این دارد که در این فرصت یکساله تا انتخابات ریاست جمهوری ، بدنبال تطهیر برخی از عاملین بدبختی مردم هستند تا در انتخابات ریاست جمهوری مردم در انتخاب دچار اشتباه شوند و این قطار به سر منزل مقصودش نرسد.
0
0