۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۶۴۱۳۳۰
حجت الاسلام پرچم:

تربیت طلبه انقلابی دستاورد منشور روحانیت است

تربیت طلبه انقلابی دستاورد منشور روحانیت است
حجت الاسلام پرچم تربیت طلاب انقلابی و حضور پرشور در فعالیت‌های هادی را بهترین دلیل بر ثمره دادن منشور روحانیت برشمرد.
حجت الاسلام بهادر پرچم، مسؤول بسیج طلاب و روحانیت استان خوزستان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه منشور روحانیت برای تمییز روحانی ترازانقلابی از غیرانقلابی است، اظهار داشت: منشور روحانیت نه تنها برای حوزه‌های علمیه ایران بلکه برای همه حوزه‌های علمیه جهان تشیع نوشته شده است؛ از آنجا که حوزه علمیه با بطن مردم بوده و در جریان‌های مختلف تأثیرگذار است بنابراین دشمنان راه مقابله را نفوذ به حوزه دانست تا روحیه جهاد و مقاومت کاهش پیدا بکند.

مسؤول بسیج طلاب و روحانیت استان خوزستان با بیان اینکه به فرموده رهبری، تز و آنتی تز انقلاب اسلامی در قم است، اظهار داشت: دشمن اگر بخواهد ضربه‌ای به انقلاب اسلامی وارد بکند از سوی روحانی نما‌هایی که در حوزه علمیه نفوذ پیدا می‌کنند، صورت می‌گیرد تا با گرفتن روحیه ایثار، مقاومت و جهاد، سکولاریسم را در حوزه بگستراند.

این مقام مسئول ادامه داد: امام راحل بار‌ها در منشور روحانیت به روحانیت جوان تذکر داد که از نفوذ جریان سکولار به حوزه جلوگیری کنند تا روحانیون سکولارنما بر حوزه مسلط نشوند البته فعالیت‌های دشمنان یک چالش برای حوزه‌ها است که می‌توانند با نصب العین قرار دادن به مقابله بپردازند.

حجت الاسلام پرچم اضافه کرد: حضور طلاب پرشور در فعالیت‌های جهادی، تبلیغی و تربیتی و عدم بی تفاوتی نسبت به مسائل سیاسی و دفاع از انقلاب اسلامی گویای پابرجا بودن منشور روحانیت است و تربیت طلاب انقلابی بهترین دلیل بر ثمره دادن منشور روحانیت است.

وی تلاش طلاب و حوزه برای پایان دادن به سختی‌های مردم را ثمره دیگر منشور روحانیت برشمرد و بیان داشت: ۶۰ گروه جهادی در عرصه‌های مختلف از قبیل ساخت منازل محرومان را پیگیر هستند که امیدواریم بیش از بیش در راستای تحقق منشور روحانیت گام برداریم. /۹۴۵۶//310/خ
حاتم شرفی
ارسال نظرات