۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۶۴۱۳۴۱
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:

سیاست زدگی آفت توسعه است

سیاست زدگی آفت توسعه است
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: پرهیز از سیاست زدگی و حمایت از نیروی انسانی شایسته، توانمند، متعهد و متخصص ضروری است.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی در نشست با مهدی روشنفکر منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا اظهار داشت: پرهیز از سیاست زدگی و حمایت از نیروی انسانی شایسته، توانمند، متعهد و متخصص بدون نگاه به مباحث سیاسی یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است.

وی عنوان کرد: در این ایام فضای انتخابات را به صورت ویژه رصد می‌کردیم، تمکین مهدی روشنفکر به قانون نسبت به دیگران بیشتر بود و وی قانون را به طور کامل رعایت می‌کرد. ناگفته نماند نظرسنجی‌های قبل از انتخابات نیز بیانگر همین نتیجه بوده است.

امام جمعه یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: حضور پرافتخار مردم در پای صندوق‌های رای و احساس مسئولیت و علاقه‌ی آنان به نظام اسلامی و انقلاب، علیرغم مشکلات اقتصادی مایه افتخار است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی خاطرنشان کرد: خدا را شاکریم که انتخابات یازدهمین دوره‌ی مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه با شور و هیجان مردم و با امنیت کامل، با سلامت و امانت داری به شکل باشکوهی برگزار شد.

وی با اشاره به شیطنت برخی افراد در پخش فیلم توهین به نماینده کنونی بویراحمد در جشن خودجوش و مردمی منتخب مردم ادامه داد: لحظه‌ای که این فیلم را مشاهده کردم به فتنه‌گری فیلم‌گیرنده پی بردم و البته ناگفته نماند این افراد خود را تخریب کردند، زیرا مهدی روشنفکر انسان شایسته‌ای است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی با تاکید بر اینکه مسئولیت مسئولان با حضور باشکوه مردم در انتخابات سنگین‌تر شده است، خاطرنشان کرد: آرای منتخب مردم بویراحمد و دنا در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی معنادار است.

وی تصریح کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت‌های خوبی در بخش‌های مختلف دارد که باید با همت، همدلی و وحدت مسئولان فعال شوند تا شاهد رفع محرومیت‌ها و کاهش بیکاری باشیم و در یک کلام از هیچ کوششی برای جبران عقب‌ماندگی‌ها دریغ نکنیم.

منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: مدیریت هوشمندانه متولیان برگزاری انتخابات اعم از هیات‌های اجرا و نظارت و تذکرات و نصایح روحانیون بویژه نماینده مقام معظم رهبری در استان و ائمه‌جمعه در این انتخابات ستودنی است.

مهدی روشنفکر با تاکید بر اینکه برای کمک به توسعه استان دست تمامی نخبگان، سیاسیون، جوانان و صاحبنظران در حوزه‌های مختلف را می‌فشارم، افزود: انتظار می‌رود روحانیون در زمینه‌های مختلف بویژه مسائل فرهنگی به ما کمک فکری کنند.

وی تاکید کرد: امیدوارم بتوانیم گوشه‌ای از دغدغه‌های مقام معظم رهبری در زمینه تشکیل یک مجلس انقلابی را دنبال کنیم./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات