۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۶۴۱۳۴۷
منتخب مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی:

مجلس یازدهم به‌دور از ملاحظه‌کاری ابزارهای نظارتی خود را به‌کار می‌گیرد

مجلس یازدهم به‌دور از ملاحظه‌کاری ابزارهای نظارتی خود را به‌کار می‌گیرد
حجت‌الاسلام سلیمی گفت: مجلس یازدهم به‌دور از ملاحظه‌کاری ابزارهای نظارتی خود را کامل به‌کار می‌گیرد؛ چون بسیاری از مشکلات ناشی از نظارت نامناسب است.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی با اشاره به ضرورت اصلاح و مدیریت چالش‌های پیشِِ‌روی کشور اظهار داشت: چند مسئله به‌عنوان موضوع اساسی در کشور از جمله بحث اصلاح پولی و بانکی، اصلاح امور مالیاتی، کنترل نقدینگی و پایه پولی کشور و اصلاح نظام گمرک باید انجام شود، این موارد از اصول مهم در روند اقتصادی کشور هستند و باید اصلاح شوند.

وی افزود: از جمله مسائل مهم دیگر بحث اشتغال و رونق تولید است، ما دولت تنبلی داریم، 80 درصد قوانین را دولت تاکنون اجرا نکرده، بدنه کارشناسی مجلس باید قوی وهمه‌جانبه‌نگر باشد، ابزارهای نظارتی در مجلس برای اجراست نه اینکه تنها در قالب دست‌نوشته و حرف باشد، سخن ما این نیست که دولت و مجلس مقابل هم قرار بگیرند ولی مجلس باید به‌دور از هرگونه ملاحظه‌کاری ابزارهای نظارتی خود را به‌صورت کامل اجرا کند.

منتخب مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی یازدهم تصریح کرد: در حوزه بهداشت و درمان و نظام آموزشی نیاز به تحول جدی داریم، تاکنون نتوانسته‌ایم در حوزه نظام آموزشی براساس اسناد ملی پیش برویم، در حوزه دانشگاه‌ها و مراکز کارآفرین عملکرد قابل قبولی نداریم، بنابراین رویکرد دولت و مجلس باید در این خصوص تغییر کند.

حجت‌الاسلام سلیمی بیان کرد: بار دیگر ملت شریف ایران اسلامی با وجود مشکلات اقتصادی و بیکاری با حضور پای صندوق‌های رأی وفاداری خود به نظام جمهوری اسلامی را اعلام کردند، مردم کل توانشان را به معرض نمایش گذاشتند، ما مسئولان هستیم که باید درصد ناچیزی از این وفاداری و محبت مردم را جبران کنیم./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات