۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۶۴۱۳۴۸
حجت الاسلام سبزی عنوان کرد؛

راه اندازی دبیرخانه دائمی وحدت حوزه و دانشگاه در مدرسه جزائریه شوشتر

راه اندازی دبیرخانه دائمی وحدت حوزه و دانشگاه در مدرسه جزائریه شوشتر
حجت الاسلام سبزی از راه اندازی دبیرخانه دائمی وحدت حوزه و دانشگاه و تشکیلات جوان مؤمن انقلابی در مدرسه جزائریه شوشتر خبر داد.
حجت الاسلام حمیدرضا سبزی، مدیر مدرسه علمیه جزائریه شوشتر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از راه اندازی دبیرخانه دائمی وحدت حوزه و دانشگاه در مدرسه خبر داد و گفت: اساسنامه دبیرخانه نوشته و جلسات راه اندازی دبیرخانه با حضور امام جمعه، فرماندار و مسئولان دانشگاه و حوزه برگزار شد البته سازوکار‌های اجرایی در حال انجام است.

مدیر مدرسه علمیه جزائریه شوشتر به راه اندازی تشکیلات جوان مؤمن انقلابی پای کار اشاره و خاطرنشان کرد: اساسنامه نوشته و بخشی از کلاس‌های آن در حوزه برای اجرای طرح مطالعاتی شهید مطهری و کتاب‌های انقلابی گری برای طلاب و تربیت اساتید آغاز شده است ضمن اینکه دفاتر و کمیته‌ها نیز راه اندازی خواهد شد.

این مقام مسئول ادامه داد: راه اندازی شورای سیاستگذاری مبانی انقلابی گری با محوریت ورود به مسائل انقلابی دیگر فعالیت صورت گرفته مدرسه است که در این باره شورا وظیفه دارد خط مشی اساسی که برگرفته از مبانی و کلمات رهبرانقلاب است را بومی سازی کند.

حجت الاسلام سبزی پررنگ کردن نقش روحانیت برای حضور مردم به انتخابات را از جمله وظایف شورا برشمرد و افزود: در این باره یک تیم تولید محتوا در درون شورای سیاستگذاری ایجاد شده که در فضای مجازی فعالیت‌های مرتبط با نشر مطالبات رهبری را انجام می‌دهد./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات