۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۶۴۱۳۷۲
در گفت وگو با رسا مطرح شد؛

تکذیب قرنطینه آیت الله شبیری زنجانی | آیت الله صحت و سلامت است

تکذیب قرنطینه آیت الله شبیری زنجانی | آیت الله صحت و سلامت است
حجت الاسلام باباخانی از صحت و سلامتی این مرجع تقلید خبر داد و انتشار برخی اخبار مبنی بر قرنطینه حضرت آیت الله شبیری زنجانی را تکذیب کرد.

حجت الاسلام محمدرضا باباخانی از اعضای دفتر حضرت آیت الله شبیری زنجانی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، از صحت و سلامتی این مرجع تقلید خبر داد و انتشار برخی اخبار مبنی بر قرنطینه حضرت آیت الله شبیری زنجانی را تکذیب کرد و گفت: ایشان در منزل در حال استراحت هستند.

وی افزود: از آن جایی که آیت الله العظمی شبیری زنجانی رعایت اصول بهداشتی و توصیه های پزشکی را لازم می دانند، کارهای علمی را در منزل انجام می دهند و قرنطینه ای در کار نیست.

این عضو دفتر حضرت آیت الله شبیری زنجانی اظهار داشت: این مرجع تقلید به منظور عمل به توصیه کارشناسان و رعایت اصول بهداشتی نماز جماعت‌، درس و مباحثات علمی خود را تعطیل کرده و در منزل به مطالعه و فعالیت‌های علمی مشغول هستند.

وی دلیل کاهش فعالیت‌های دفتر این مرجع تقلید را رعایت ضوابط بهداشتی مورد تأکید کارشناسان دانست و ادامه داد: دفتر آیت‌الله العظمی شبیری از طریق سامانه تلفنی و سایت zanjani.ir پاسخگوی مراجعه کنندگان است.

تکذیب قرنطینه آیت الله شبیری زنجانی | آیت الله صحت و سلامت است

تصویر روز گذشته حضرت آیت الله شبیری زنجانی در حال مطالعه در منزل

گفتنی است، با توجه به درگذشت یکی از اعضای دفتر آیت الله شبیری زنجانی طی روزهای اخیر، از صبح امروز شایعه ای در شبکه های اجتماعی مبنی بر قرنطینه حضرت آیت الله شبیری زنجانی و اعضای دفتر وی منتشر شد.

همچنین حضرت آیت الله شبیری زنجانی اخیرا در پاسخ به استفتائی درباره عمل به توصیه های پزشکی برای مقابله با کرونا گفته بود: با توجه به خطر جدی این بیماری، رعایت ضوابط بهداشتی و پزشکی بر همگان لازم است؛ مسؤولین نیز باید با جدیت، تدابیر لازم و فوری را برای ممانعت از شیوع بیشتر بیماری عملی کنند و امیدواریم مردم عزیزمان با توکل به خداوند متعال و توسل به حضرات معصومین (علیهم‌السلام) از این ابتلای بزرگ الهی به سلامت بیرون آیند.

محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴
خداوند متعال ان شاءالله به حضرت آیت الله العظمی آقای شبیری زنجانی (مدّظلّه العالی) طول عمر با عزّت توأم با عافیت و سلامتی کامل عطا نموده و سایه ایشان و سایر مراجع معظم تقلید را همواره بر سر ملت مسلمان ایران مستدام فرماید.
3
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵
ان شاالله در سلامتی کامل باشند
1
0
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۸
با سلام
لطفا عنوان را اصلاح کنید
شما نوشتید : آیت الله صحت و سلامت است
در حالی که باید می نوشتید: آیت الله در صحت و سلامت است
0
0
ناشناس
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۹
خخخخخخخ