۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۷
کد خبر: ۶۴۱۳۸۲
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان خبر داد؛

برگزاری نشست های آسیب شناسی مسائل زنان و خانواده

برگزاری نشست های آسیب شناسی مسائل زنان و خانواده
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان گفت: نشست های آسیب شناسی مسائل زنان و خانواده ویژه طلاب در سه مرحله برگزار می شود.

سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، از برگزاری نشست هایی با محوریت آسیب شناسی مسائل زنان و خانواده خبر داد و بیان داشت: این نشست ها با حضور طلاب و اساتید حوزه برگزار می شود.

وی عنوان داشت: این نشست ها در چند مرحله برگزار می شود و هم اکنون مرحله دوم نشست های آسیب شناسی برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان عنوان داشت: نشست های آسیب شناسی در سه مرحله و به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود و افرادی که در سه دوره شرکت کنند، گواهینامه معتبر اهدا می شود.

وی با اشاره به فعالیت تبلیغی مبلغان و طلاب حوزه  اظهار داشت: برگزاری دوره های آموزشی تبلیغی فرصتی برای ارتقای سطع فعالیت تبلیغی مبلغان خواهد بود.

عزیزی با اشاره به اینکه در هجمه های فرهنگی و جبهه جنگ نرم بیشتر آسیب ها متوجه قشر بانوان و خانواده است، اظهار داشت: مبلغان خواهر با بصیرت افزایی و روشن گری در این زمینه می توانند جلوی رواج آسیب ها را بگیرند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان بیان کرد: تبلیغ به موقع و چهره به چهره بین بانوان می تواند در تحکیم بنیان خانواده و مصون سازی این کانون در برابر هجمه های فرهنگی و آسیب های اجتماعی نقش آفرینی کند.

وی به اهمیت انجام فعالیت تبلیغ پرداخت و گفت: خواهران مبلغ در کنار تحصیل نباید از امر مهم تبلیغ غافل شوند و باید در سایه ارتقای سطح علمی و تبلیغی خویش به رسالت تبلیغی خویش عمل کنند./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات