۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۶
کد خبر: ۶۴۱۴۰۵
مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی:

آغاز ثبت نام برای حج تمتع ۹۹ در خراسان جنوبی

آغاز ثبت نام برای حج تمتع ۹۹ در خراسان جنوبی
مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی از ثبت نام زائران برای حج تمتع ۹۹ از نهم اسفندماه در استان خبر داد.

ابوالفضل نوفرستی، مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی از ثبت نام زائران برای حج تمتع 99 از نهم اسفندماه در استان خبر داد.

وی گفت: این ثبت نام از روز جمعه 9 اسفندماه به مدت دو هفته ادامه دارد و افرادی که تا پایان فروردین ماه سال 86 و ماه قبل نام نویسی کردند برای حج تمتع سال 99 می‌توانند ثبت نام کنند.

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی افزود: افراد می‌توانند به صورت اینترنتی ثبت نام خود را انجام دهند و از طریق پیامک نیز به تمام افرادی که اولویت تشرف آن‌ها اعلام شده، اطلاع رسانی شده است.

نوفرستی تصریح کرد: قیمت کاروان‌های شهرستان در سایت مشخص شده و لزومی برای حضور فیزیکی زائران به دفاتر و کاروان‌های زیارتی نیست.

وی ادامه داد: همچنین زائران بعد از 72 ساعت می‌توانند با مراجعه به دفاتر زیارتی ثبت نام خود را قطعی کنند و برای نام نویسی و انتخاب کاروان نیازی به مراجعه به دفاتر ضروری نیست.

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: زائران در روزهای بعد از ثبت نام به دفتر مدیر کاروان مراجعه کنند و مدارک قید شده را در اطلاعیه ارائه داده تا ثبت نام خود را قطعی کنند./9314/ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات