۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۵
کد خبر: ۶۴۱۴۰۶
منتخب مردم فردوس، سرایان، بشرویه و طبس در مجلس:

رای مردم به نامزدهای انتخابات مجلس رای به تثبیت نظام جمهوری اسلامی است

رای مردم به نامزدهای انتخابات مجلس رای به تثبیت نظام جمهوری اسلامی است
منتخب مردم فردوس، سرایان، بشرویه و طبس در مجلس شورای اسلامی گفت: رای مردم به نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی رای به تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام مجید نصیرایی، منتخب مردم فردوس، سرایان، بشرویه و طبس در مجلس شورای اسلامی امشب در دیدار فرمانده ویژه شهرستان طبس اظهار داشت: رای مردم به بنده رای به گفتمان انقلاب اسلامی است و آن‌هایی که رای دادند همه در پیشگاه خدا دارای پاداش هستند.

وی گفت: رای مردم به نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی رای به تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران است و امید داریم گام های بزرگی برای مردم حوزه انتخابیه برداریم.

منتخب مردم فردوس، سرایان، بشرویه و طبس در مجلس شورای اسلامی افزود: نباید تفکری سیاسی در کار و خدمت به ملت تاثیرگذار باشد و وقتی مردم با این اتحاد رای دادند یعنی از دسته بندی سیاسی فاصله گرفته و ناراضی هستند.

حجت الاسلام نصیرایی تصریح کرد: جامعه به این باور رسیده که اگر عقب ماندگی وجود دارد به دلیل همین اختلافات و دسته گرایی است و باید این ها به مردم و جامعه پایان یابد.

وی ادامه داد: از تمام ظرفیت‌های شهرستان‌های حوزه انتخابیه خود استفاده خواهیم کرد و از مسؤولانی که برای مردم خدمت کنند حمایت خواهیم کرد.

منتخب مردم فردوس، سرایان، بشرویه و طبس در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هرگز پذیرفتنی نیست که مسؤولان در این جایگاه تبدیل به اپوزیسیون علیه نظام شوند و اجازه نمی‌دهیم گفتمان انقلاب مکدر شود.

حجت الاسلام نصیرایی اظهار کرد: کسانی که حقوق مردم را زیر پا بگذارند به سهم خود یک مستکبر و یک فرعون هستند و کار برای مردم و خدمت به جامعه و سلیقه سیاسی هیچ معنایی ندارند.

وی با بیان اینکه ملت خدمت صادقانه را از مسؤولان می‌خواهند، گفت: انقلابی بودن در فرمایشات مقام معظم رهبری خلاصه می‌شود که در همه رهنمودها روشن و شفاف است./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
طلبه
Iran, Islamic Republic of
۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۴
محتوای انتقادی
0
0