۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۶
کد خبر: ۶۴۱۴۰۹
منتخب مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی:

رکن سوم انقلاب اسلامی پشتوانه مردمی است

رکن سوم انقلاب اسلامی پشتوانه مردمی است
منتخب مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: در کنار آموزه‎های دینی و رهبری جامعه اسلامی رکن سوم انقلاب پشتوانه مردمی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حسین خسروی، منتخب مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی سرنوشت مردم به دست خودشان سپرده شد.

وی با بیان اینکه در انتخابات اخیر مردم تکلیف خودشان را به نحو احسن انجام دادند، گفت: در کنار آموزه‎های دینی و رهبری جامعه اسلامی رکن سوم انقلاب پشتوانه مردمی است.

منتخب مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر پشتوانه مردمی تضعیف شود و اگر مردم در صحنه نباشند امام علی(ع) هم باشد در خانه است.

خسروی تصریح کرد: تشکر عملی از حضور مردم، تلاش بیشتر برای تحقق خواسته‌ها و رفع مشکلات مردم است و این با اتحاد و یکدلی نمایندگان و مسؤولان محقق می‌شود.

همچنین حجت الاسلام مجید نصیرایی، منتخب مردم فردوس، سرایان، بشرویه و طبس در مجلس شورای اسلامی گفت: فرصت کم نظیری برای جبهه انقلاب اسلامی به وجود آمده و باید با رویکرد عدالت محور تلاش کرد نقشه راه برای پیشرفت و توسعه استان طراحی شود.

منتخب مردم فردوس، سرایان، بشرویه و طبس در مجلس شورای اسلامی افزود: نمایندگان مردم باید با محوریت نماینده ولی فقیه و نماینده مجلس خبرگان طرح‌های کلان را در جهت پیشرفت همه جانبه استان طراحی کنند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات