۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۲
کد خبر: ۶۴۱۴۷۷
نماینده ولی فقیه در لرستان:

ثمره کار نظام آموزشی، اخلاق باشد

ثمره کار نظام آموزشی، اخلاق باشد
نماینده ولی‌فقیه در لرستان به اهمیت نقش نظام آموزشی در تعلیم و تربیت نسل امروز تأکید کرد و گفت: ثمره کار این نظام باید اخلاق باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان، ظهر امروز در دیدار سرپرست و کارکنان معاونت پژوهشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: آموزش و پرورش کانون تربیت علمی و اخلافی نسل جوان و نوجوان است.

وی با بیان اینکه ارتباط مستقیمی بین رشد و توسعه کشورها و نظام آموزشی وجود دارد، افزود: برای رشد علمی، تکنولوژی، صنعتی در کشور باید برنامه های نظام آموزشی با کیفیت باشد.

نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت مدیریت و برنامه ریزی برای تربیت نسل امروز در کنار رشد علمی تأکید کرد و گفت: در این راستا باید به مرلفه های تربیتی توجه بیشتری شود.

وی ادامه داد: خدا محوری، تلاش برای کسب رضای خدا و تعبد محوری از مؤلفه های مهم نظام آموزش و پرورش است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تأکید بر اینکه ثمره کار نظام آموزشی باید اخلاق باشد، اظهار داشت: باید از مفاهیم دینی در حوزه تربیت نسل جوان بهره مند شد.

وی خاطرنشان کرد: در تربیت نسلی انقلابی، مؤمن و کارآمد نباید از مؤلفه محبت نسبت به جوانان و نوجوانان غافل شد./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات