۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۶
کد خبر: ۶۴۱۵۰۸
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

برخی مسؤولان دیدگاه وحدت در نظام اسلامی را خدشه دار می‌کنند

برخی مسؤولان دیدگاه وحدت در نظام اسلامی را خدشه دار می‌کنند
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: برخی افراد و مسؤولان بر اساس مواضع و گرایش‌هایی که دارند دیدگاه وحدت در نظام اسلامی را خدشه دار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در دیدار با مدیرعامل هلدینگ کشاورزی و دامپروری فردوس پارس وابسته به بنیاد مستضعفان کشور اظهار داشت: طرح‌ها و فعالیت‌های بنیاد مستضعفان باید به جامعه اطلاع رسانی شود و این امر در جهت افزایش اعتماد نقش مهمی داشته و باید مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: متاسفانه برخی از افراد از بی اطلاعی مردم سوءاستفاده کرده و با شعارها آبروی بنیاد مستضعفان را زیر سوال می‌برند و مردم نیز با عدم آگاهی دچار تردید می‌‌شوند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی در جهت مدیریت اموال غصب شده مردم به وسیله حکام زور بوده بنابراین مردم نیز صاحبان اصلی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: دشمنان برنامه‌های چندین ساله علیه نظام جمهوری اسلامی ایران دارند هر چند مسائل اقتصادی نیز مسأله نخست کشور نیست اما در حال حاضر اولویت است.

وی ادامه داد: سازمان‌ها و وزارت‌خانه‌هایی که سرمایه‌‌های کشور را دارند در خط مقدم جبهه اقتصادی مقابل دشمن هستند؛ اعتماد شرط نخست در مسائل اقتصادی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: نباید بین مسؤولان و مردم فاصله‌ای وجود داشته باشد ولی برخی افراد بر اساس مواضع و گرایش‌هایی که می‌گیرند دیدگاه وحدت در نظام اسلامی را خدشه دار می‌کنند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات