۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۸
کد خبر: ۶۴۱۵۴۸
حجت الاسلام حیدری:

اسکان مسافران در زائرسرا‌های امامزادگان مازندران ممنوع شد

اسکان مسافران در زائرسرا‌های امامزادگان مازندران ممنوع شد
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برپایی هرگونه اجتماع و مراسم‌های مذهبی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه ممنوع است.
به گزارش خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ابراهیم حیدری، مدیر کل اوقاف مازندران اموز در جلسه کمیته پدافند غیرعامل اداره کل اوقاف استان مازندران با اشاره به ممنوع بودن توزیع غذای نذری در سطح آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان مازندران اظهار داشت: رعایت نکات بهداشتی و ضدعفونی کردن مسیر‌های ورودی و خروجی زائران در بقاع متبرکه استان ضروری است و به همه هیأت‌های امنا و مدیران بقاع متبرکه استان دستور داده شد روزانه به صورت مرتب اقدام به ضدعفونی کردن اماکن مذهبی کنند.

وی افزود: خادمین آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه موظف هستند روزانه سطوحی که در معرض تماس عمومی قرار دارد را مرتباً با مواد‌های شوینده ضدعفونی کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برگزاری هرگونه اجتماع و مراسمات مذهبی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان تا اطلاع‌ثانوی ممنوع است.

حجت الاسلام حیدری با اشاره به این که بعضی از زائرسرا‌ها و سوئیت‌های بقاع متبرکه استان فاقد مواد ضدعفونی کننده هستند، گفت: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و نظر به توصیه‌های اکید بهداشتی تا اطلاع ثانوی امکان پذیرش مسافرین و زائرین در امامزادگان و بقاع متبرکه استان وجود ندارد و از این رو اسکان زائران و مسافران در زائرسرا‌های بقاع متبرکه ممنوع اعلام می‌شود. /۹۵۰/د102/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات