۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۶۴۱۶۴۵

گلایه از انتشار یک یادداشت به‌ عنوان بیانیه آستانه حضرت معصومه

گلایه از انتشار یک یادداشت به‌ عنوان بیانیه آستانه حضرت معصومه
آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) انتشار «بیانیه‌ای» با عنوان « آرامش و سکینه عمومی تنها واکسن شناخته شده برای مقابله با یک اپیدمی» را تکذیب کرد.
به گزارش  خبرگزاری رسا، به دنبال انتشار یادداشتی با عنوان « آرامش و سکینه عمومی تنها واکسن شناخته شده برای مقابله با یک اپیدمی/معماری ایمانی حریم فاطمی سد پولادین مبارزه با اپیدمی کرونا» در کانال و پایگاه خبری آستان مقدس آستان مقدس برخی از شبهات و برداشت‌های نادرست مطرح شده که مدیریت روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس جوابیه‌ای را صادر کرده است.
 
این مطلب فقط یک یادداشت و نظر شخصی نویسنده بوده و مطرح شدن این مطلب به عنوان بیانیه آستان مقدس در برخی از رسانه‌ها کار نادرست و غیر اخلاقی است. البته با فرد خاطی که بدون هماهنگی های لازم یادداشت مذکور را بارگذاری کرده است برخورد خواهد شد.
 
محتوای این یادداشت برخلاف سیاست‌های رسمی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) است چرا که میان آستان مقدس و شورای تامین استان قم در مناسبت های مختلف، همکاری‌های بسیاری رقم خورده است.
 
مسئولان آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها همانند دیگر مسئولان استان و کشور به ویژه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی قم و وزارت بهداشت و درمان به فکر سلامت زائران بوده و تاکنون نیز برای جلوگیری از شیوع کرونا اقدامات مختلفی را در دستور کار خود قرار داده‌اند.
 
ناگفته نماند که بارگاه مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها سال‌هاست که پناهگاه مردم بوده و ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت(ع) و گرفتاران زیادی با توسل به ایشان دردها و مشکلات خود را رفع کرده‌اند./998/ج

میثم صدیقیان
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳
22 نفر علاوه بر 30 نفری که دیروز اعلام شد، به دلیل بهبودی بر اثر ابتلا یا مشکوک بودن به کرونا در قم از بیمارستان مرخص شدند.
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
غول‌های رسانه‌ای غربی برای ضربه زدن به اقتصاد ایران در حد گسترده‌ای بیماری کرونا را پوشش می‌دهند، بنابراین مردم باید به این بخش از نقشه دشمنان توجه داشته باشند.
0
0