۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۶۴۱۶۵۱
فرمانده سپاه استان کردستان:

همه توان سپاه برای مقابله با کرونا در کردستان پای کار است

همه توان سپاه برای مقابله با کرونا در کردستان پای کار است
فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: همه توان، ظرفیت درمانگاه‌ها و مراکز بهداشتی سپاه و بسیج برای مقابله با کرونا در سطح استان در اختیار مردم است.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار سیدصادق حسینی از آمادگی کامل سپاه برای کمک به مقابله با بیماری کرونا در سطح استان خبر داد و اظهار داشت: ظرفیت درمانگاه‌ها و مراکز بهداشتی سپاه و بسیج جامعه پزشکی برای این کار در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه سپاه همیشه خود را خادم و نوکر مردم دانسته و در همه حوادث نیز خود را سپر بلای مردم می‌کند، افزود: همه گروه‌های جهادی و جامعه پزشکی سپاه بیت‌المقدس استان پای کار و در این راستا آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: سپاه در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، اقداماتی همچون دوره‌های آموزشی و اطلاع‌رسانی با ارائه تراکت و بروشور در فضای حقیقی و فضای مجازی، تهیه سی‌دی‌های آموزشی، جلسات آموزشی و توجیهی برای کارکنان و اقشار مختلف مردم با هدف آشنایی با ویروس کرونا، علائم بیماری و راه‌های انتقال آن، روش‌های پیشگیری از بیماری و روش صحیح استفاده از ماسک و نحوه برخورد در اماکن عمومی و غلبه بر استرس بیماری در استان برگزار کرده است.

سردار حسینی بیان کرد: همچنین سپاه برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، اقدام به نصب بنرهایی با محتوای آموزشی در سطح استان کرده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تصریح کرد: سپاه برای خدمت‌رسانی، تأمین امنیت، آسایش، آرامش و رفاه مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند و همه توان خود را در راستای خدمت به مردم به‌کار می‌گیریم./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات