۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۷
کد خبر: ۶۴۱۷۱۴
معاون آموزش حوزه در گفت وگو با رسا خبر داد؛

تعطیلی دروس حوزه قم تا 12 اسفند | امکان استفاده اساتید از شبکه های اجتماعی

تعطیلی دروس حوزه قم تا 12 اسفند | امکان استفاده اساتید از شبکه های اجتماعی
معاون آموزش حوزه‌های علمیه از تعطیلی دروس کلیه سطوح حوزه علمیه قم تا پایان روز دوازدهم اسفندماه خبر داد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی رستم نژاد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا از تعطیلی دروس تمامی مقاطع تحصیلی حوزه علمیه قم به دلیل شرایط پیش آمده و شیوع ویروس کرونا تا پایان روز دوشنبه 12 اسفندماه خبر داد.

وی تاکید کرد: در سایر حوزه های علمیه کشور و مراکز استانی و شهرستان ها تصمیم گیری به مسؤولان استانی واگذار شده و آنها با لحاظ کردن شرایط مختلف نسبت به تعطیلی و یا دایر بودن کلاس ها تصمیم گیری می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد افزود: به منظور جبران تعطیلات توصیه کرده ایم اساتید از شبکه های اجتماعی داخلی برای تدریس و بارگزاری مباحث خود استفاده کنند.

معاون آموزش حوزه اضافه کرد: البته این امکان از سوی برخی از اساتید و مدارس از قبل نیز مهیا بود و آنها طی این هفته نیز از این امکان برای تدریس استفاده و جلسات درس را به صورت غیر حضوری برگزار کردند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین رستم نژاد همچنین اعلام کرد: سایت معاونت آموزش حوزه نیز برای استفاده بهینه طلاب از فضای مجازی در نظر گرفته شده و همکاران فنی ما در حال تلاش هستند تا اگر اشکالاتی نیز وجود داشته باشد نسبت به رفع و بهینه سازی سایت اقدام کنند. /924/ج

حسین عجمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸
مردم باید استرس و ترس ناشی از این بیماری را از خود دور کرده و با حفظ آرامش، نکات بهداشتی را رعایت کنند و این موضوع برای سالمندان، بیماران و به خصوص فرزندان لازم و ضروری است.
0
0