۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۴
کد خبر: ۶۴۱۷۱۷
در پی شیوع کرونا ویروس؛

نماز جمعه ساری و ۲۱ شهر مازندران برگزار نمی‌شود

نماز جمعه ساری و ۲۱ شهر مازندران برگزار نمی‌شود
رییس شواری سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران از برگزار نشدن آیین عبادی سیاسی نماز جمعه ساری و ۲۱ شهر دیگر در روز جمعه نهم اسفند ۱۳۹۸ خبر داد.
حجت الاسلام انتظاری، رییس دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، از برگزار نشدن آیین عبادی سیاسی نماز جمعه ساری و ۲۱ شهر دیگر در روز جمعه نهم اسفند ۱۳۹۸ خبر داد.
 
وی افزود: براساس تصمیم اخیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، نماز جمعه این هفته ساری و ۲۱ شهر مازندران لغو شد.
 
حجت الاسلام انتظاری خاطرنشان کرد: آیین عبادی سیاسی نماز جمعه علاوه بر ساری در شهر‌های گلوگاه، بهشهر، نکا، قائم شهر، سوادکوه، جویبار، بابل، بابلسر، بهنمیر، فریدونکنار، آمل، محمودآباد، نور، نوشهر، چالوس، کلاردشت، عباس آباد، تنکابن، امیرکلا، زرگر شهر و رامسر برگزار نمی‌شود.
 
رییس دفتر شواری سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران با بیان این که نمازجمعه بقیه شهر‌ها در این هفته با رعایت نکات بهداشتی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در مصلا‌های استان مازندران برگزار می‌شود خاطر نشان کرد: آوردن مهر و سجاده شخصی برای اقامه نماز ضروری است.
 
وی در ادامه سخنان خود با تأکید براین که رعایت بهداشت فردی و نکاتی که مسؤولان بهداشت و درمان در این روزها متذکر شده اند از شیوع و گسترش بیماری کرونا جلوگیری خواهد کرد، بیان داشت: افراد مسن و کودکان سعی کنند تا اطلاع ثانوی در نماز جمعه حضور پیدا نکنند.
 
رییس دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران همچنین افزود: افرادی که در صفوف نماز جمعه شهرهای اعلام شده شرکت می کنند باید فاصله لازم را برای سایر نمازگزاران حفظ کنند.
 
حجت الاسلام انتظاری در ادامه افزود: وضعیت برگزاری نماز جمعه در هفته‌های آتی در اطلاعیه‌های بعدی اعلام خواهد شد./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات