۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۱
کد خبر: ۶۴۱۷۲۶
حجت الاسلام ریاضت:

امروز جامعه پزشکی در خط مقدم مبارزه با کرونا به ایثار و فداکاری مشغول است

امروز جامعه پزشکی در خط مقدم مبارزه با کرونا به ایثار و فداکاری مشغول است
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه امروز جامعه پزشکی در خط مقدم مبارزه با ویروس بین المللی کرونا به ایثار و فداکاری مشغول هستند، گفت: مردم برای نجات از این بیماری دعا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام ریاضت استاد حوزه علمیه، پنجشنبه شب در مکتب الرضا(ع) گفت: دنیا محل امتحان و آزمایش است.

وی افزود: پروردگار مرگ و زندگی را خلق کرد تا آدمی با آن امتحان شود بنابراین انسان در مواجهه با سختی ها و مشکلات نباید از خداوند غفلت کند.

حجت الاسلام ریاضت با اشاره به اینکه انبیاء و ائمه اطهار(ع) همواره در مواجهه با آزمایش الهی پیروز و سربلند از آن خارج می شدند، اظهار داشت: حضرت زهرا(س) سخترین امتحانات را در این عالم دنیا متحمل شدند و صبر پیشه کردند.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه خداوند بلای دنیا را قرار داد تا انسان عوض آن را در قیامت دریافت کند، اظهار داشت: بعد از هر سختی و دشواری راحتی و آسایش است، انسان اگر سختی ها را امتحان الهی بداند بر آن صبر می کند.

وی ادامه داد: طبق صریح روایات؛ سختی و بلا قبل از ظهور بسیار می شود و تنها متقین هستند که در مواجهه با آن آرامش دارند، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی امتحان مردم روز به روز سخت تر و بیشتر شد.

حجت الاسلام ریاضت اضافه کرد: امروز جامعه پزشکی کشور در خط مقدم مبارزه با ویروس خطرناک و بین المللی کرونا به فعالیت مشغول هستند و با ایثار و فداکاری بیماران را معالجه می کنند مردم نیز در کنار این ایثارگران باید مراقبت و پیشگری داشته باشند و برای سلامتی شیعیان امیرمومنان علی(ع) و دیگر انسان ها دعا کنند.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: اثر دعا و توسل را نباید کم گرفت از این رو همگان برای نجات از این بلای پیش آمده باید دعا کنند./813/پ210/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷
جلسه قرارگاه سلامت ستاد حوزوی بحران در مرکز مدیریت حوزه های علمیه با هدف خدمات رسانی به مردم و همکاری با بیمارستان های فعال در زمینه مداوای بیماران تشکیل شد.
1
0