۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۸
کد خبر: ۶۴۱۷۷۹
وزیر دفاع:

کیت های تشخیص کرونا به تولید انبوه خواهد رسید

کیت های تشخیص کرونا به تولید انبوه خواهد رسید
وزیر دفاع آمادگی نیروهای مسلح را برای برپایی بیمارستان‌های سیار، تولید ماسک و کیت‌های تشخیص ویروس، ساخت برانکارد، تخت و آمبولانس ایزوله برای مقابله با کرونا اعلام کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، امیر سرتیپ حاتمی در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا با بیان اینکه امکانات و ظرفیت های خوبی در نیروهای مسلح برای مقابله با کرونا وجود دارد اظهار داشت: نیروهای مسلح آماده اند تا در صورت نیاز در هر نقطه از کشور با بسیج امکانات خود به کمک هموطنان عزیز بشتابند.

وزیر دفاع تولید لباس های فشار مثبت، برانکاردهای ویژه حمل بیماران آلوده به کرونا، آزمایشگاه های سیار زیستی، تخت و آمبولانس ایزوله را از جمله امکانات پیشرفته مجموعه صنعت دفاعی برشمرد و گفت: این ظرفیت ها در صورت نیاز مجموعه های درمانی در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه کیت های تشخیص ویروس کرونا طی روزهای آتی به تولید انبوه خواهد رسید تصریح کرد: علاوه بر این موضوع ظرفیت های بسیار خوبی نیز در خصوص استقرار بیمارستان های سیار توسط نیروهای مسلح و وزارت دفاع وجود دارد که می توانند در کمترین زمان ممکن در هر نقطه از کشور مستقر شوند.

وزیر دفاع با اشاره به ظرفیت و پتانسیل مجموعه نیروی انسانی نیروهای مسلح خاطرنشان ساخت: دانشجویان پزشکی و پرستاری دانشگاه های علوم پزشکی ارتش و سپاه نیز آماده کمک به بخش های درمانی کشور هستند.

محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵
در روایاتی که داریم این مریضی ها علاوه بر این که ارتقاء معنوی انسان است و باعث افزایش یقین انسان نسبت به خداوند متعال است؛ خداوند برای این مریضی جایگاهی قرار داده است و آن را کفاره گناهان انسان قرار داده است.
0
0