۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۶۴۱۸۵۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

اعتکاف در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود

اعتکاف در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: با توجه به اهمیت سلامت مومنان و عموم جامعه، اعتکاف رجبیه تعطیل و این مراسم معنوی در ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام احمد رضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، اظهار داشت: با توجه به اهمیت سلامت مومنان و عموم جامعه و بر اساس تصمیم گیری جدید اعتکاف رجبیه تعطیل و این مراسم معنوی در ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مراسم اعتکاف از نیمه دوم ماه رمضان در مساجد استان برگزار می‌شود، گفت: زمان دقیق این مراسم به اطلاع علاقه مندان خواهد رسید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: قرار شد امسال مانند دیگر سال‌ها مراسم اعتکاف از نظر کمی و کیفی در استان داشته باشیم ولی به واسطه شیوع ویروس کرونا در جامعه برنامه‌ها تغییر پیدا کرد.

حجت الاسلام رضایی تصریح کرد: تمام کسانی که تا این لحظه برای برگزاری مراسم اعتکاف تلاش کردند و افرادی که برای شرکت در این مراسم ابراز تمایل کرده بودند از ثواب اعتکاف بهره مند خواهند شد.

وی ادامه داد: اعتکاف یکی از سرمایه‌های بزرگ معنوی مسلمانان است که با برگزاری آن فضای خاصی بر جامعه حاکم می‌شود و اعتکاف ماه رجب افراد را برای ورود به ماه رمضان آماده می‌کند./9314/ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات