۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۶۴۱۹۳۶
مدیر مدرسه علمیه فاطمیه شهرکرد:

وحدت تنها رمز رهایی از ویروس کرونا است

وحدت تنها رمز رهایی از ویروس کرونا است
خانم طاهری با تأکید بر اینکه طلاب آمادگی خود را برای حضور در کنار بیماران اعلام کرده اند، گفت: به یقین وحدت تنها رمز رهایی از ویروس کرونا است.
خانم فاطمه طاهری، مدیر مدرسه علمیه فاطمیه (س) شهرکرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با اشاره به شیوع بیماری کرونا ویروس در سراسر کشور خاطرنشان کرد: برای پیشگیری از شیوع این ویروس در جامعه و در بین طلاب، مدارس علمیه خواهران استان به دستور مدیریت استان از هفته پیش تعطیل شده است.

وی با بیان اینکه تعطیلی مدارس علمیه خواهران طبق دستور استاندار و مسؤولان ارشد بهداشت و درمان استان صورت گرفته است، گفت: در همان روز‌های نخست تعطیلی با هماهنگی‌های صورت گرفته، مدرسه با همکاری کادر کاملا ضدعفونی شد.

خانم طاهری با اشاره به اینکه اگر چه مدارس علمیه خواهران استان تعطیل شده، اما برنامه آموزشی طلاب و ارائه دروس به صورت انلاین در فضای مجازی و از طریق کوثرنت در حال انجام است، اظهار کرد: همه تلاش ما بر این است که این تعطیلی‌ها ضربه‌ای به تحصیل طلاب وارد نکند.

وی با بیان اینکه کادر مدرسه همه روزه در ساعت اداری در مدرسه حضور دارند، تصریح کرد: ان شاءالله با توکل بر خدا و با یاری و همدلی همه مردم از این مرحله سخت نیز عبور خواهیم کرد.

خانم طاهری با اشاره به اینکه شیوع بیماری کرونا یکی از ساده‌ترین مصائبی است که در طول این سال‌ها گریبان انقلاب اسلامی را گرفته است، افزود: به یقین وحدت تنها رمز رهایی از این مشکل پیش آمده است.

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه (س) شهرکرد با تأکید بر اینکه طلاب آمادگی خود را برای حضور در کنار بیماران و هرگونه مشایعت تا گذر از این بحران را اعلام کرده اند، اظهار کرد: مردم باید صبور باشند و در این شرایط حساس آرامش خود را حفظ کنند که به یقین این دو امر نقش مهمی در پشت سر گذاشتن مشکلات خواهد داشت./۹۴۵۷/ت310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات