۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۵
کد خبر: ۶۴۲۰۶۵
مدیر حوزه علمیه استان تهران خبرداد؛

اعلام آمادگی طلاب تهرانی برای خدمت رسانی به مردم و کادر درمانی

اعلام آمادگی طلاب تهرانی برای خدمت رسانی به مردم و کادر درمانی
حجت الاسلام رحیمی‌صادق از اعلام آمادگی طلاب تهرانی برای خدمت رسانی به مردم و کادر درمانی خبر داد و گفت: این روزها طلاب دروس خود را به صورت مجازی فرا می‌گیرند.

حجت الاسلام محمدهادی رحیمی‌صادق مدیر حوزه علمیه استان تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، یکی از اولویت های حوزه علمیه استان تهران در کنار پیشرفت درسی طلاب را توجه به سلامت علم آموزان و اساتید حوزوی بیان کرد و گفت: رعایت مسائل بهداشتی مهمترین راهکار برای پیشگیری از شیوع کروناویروس است.

وی افزود: تمهیداتی که حوزه علمیه استان تهران برای پیشگیری از شیوع کروناویروس و رعایت توصیه‌های افسران جبهه درمان و بهداشت انجام داد این بود که در ابلاغیه‌ای به تمامی مدارس علمیه سطح استان این اجازه داده شد تا با اختیار خودشان فعالیت های آموزشی خود را در شبکه های اجتماعی و به صورت مجازی ادامه دهند.

حجت الاسلام رحیمی‌صادق ادامه داد: طبق آمار به دست آمده تمامی مدارس علمیه استان تهران علاوه بر رعایت مسائل بهداشتی به برگزاری کلاس‌های آموزشی به صورت مجازی اقدام کرده‌اند تا از این طریق طلاب در منازل و یا خوابگاه‌ها با فراگیری و خلاصه نویسی دروس ارائه شده حضور خود را اظهار کرده و نامشان در سامانه آموزش ثبت شود.

مدیر حوزه علمیه استان تهران با تاکید بر اینکه تعطیلات به وجود آمده هیچ خللی در پیشرفت درسی طلاب استان تهران ایجاد نکرد، اظهار داشت: این تعطیلات تجربه و فرصتی به وجود آورد تا زیرساخت های آموزشی را در فضای مجازی تقویت و تکمیل کنیم تا در تعطیلات غیررسمی و در مواجهه با حوادث و بحران‌هایی مانند آلودگی هوا، بارش برف و غیره حوزه های علمیه تعطیل نشوند و روند آموزش ادامه داشته باشد.

وی از اعلام آمادگی حوزویان و گروهای جهادی علمی و تبلیغی استان تهران برای خدمت رسانی به مردم خبر داد و گفت: در حال حاضر هزارتن از طلاب حوزه علمیه استان تهران به همراه تعدادی از گروه های جهادی آمادگی خدمت رسانی به مردم را دارند؛ این طلاب پیش از این در خدمت رسانی به سیل زدگان خرم‌آباد و خوزستان و همچنین کمک رسانی به مناطق محروم فعالیت داشتند.

حجت الاسلام رحیمی‌صادق ادامه داد: برخی طلاب به صورت جهادی برای کمک به کادر پزشکی و درمانی و خدمت رسانی به مردم و افراد سالمند و آسیب پذیر که در محلات اطراف حوزه های علمیه ساکن هستند و توانایی خرید مایحتاج خود را ندارند، اعلام حضور کردند تا با برنامه ریزی دقیق به یاری آنان بشتابند./813/ت302/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 1
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
United States
۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۹
احسنت بر شما مدیر شایسته
0
0