۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۶۴۲۱۴۰
جانشین سپاه گلستان:

تشکیل بسیج مردمی برای ضدعفونی معابر و اماکن پرتردد شهری و روستایی

تشکیل بسیج مردمی برای ضدعفونی معابر و اماکن پرتردد شهری و روستایی
جانشین فرمانده سپاه نینوای گلستان از تشکیل بسیج مردمی برای ضدعفونی و گندزدایی معابر و اماکن پرتردد شهری و روستایی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، سیدموسی حسینی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران در همه شرایط در کنار مردم حضور دارند و خود را سپر بلای آنان می‌کنند.

وی گفت: در بحث مقابله با بیماری کرونا نیز سپاه استان گلستان تمام توان خود را وارد میدان کرده است تا بتواند خدمات بهتری به مردم ارائه دهد. درمانگاه‌های سپاه و بسیج جامعه پزشکی استان گلستان نیز آماده ارائه خدمت به مردم هستند.

جانشین سپاه نینوای استان گلستان افزود: یگان‌های جنگ نوین، تیپ یک سپاه نینوا، تیپ فنی و مهندسی 45 جواد الائمه (ع) سپاه استان گلستان به همراه ارتش برای کمک به مقابله با بیماری کرونا وارد میدان شدند.

وی بیان داشت: ظرفیت خوبی در بحث بسیج داریم که بازوان ما بوده و از توان بالایی هم برخوردار هستند، باید از این ظرفیت برای تشکیل بسیج مردمی برای ضدعفونی و گندزدایی معابر شهری و روستایی استفاده کنیم.

حسینی گفت: اعزام گروه‌های جهادی سلامت به کارخانه‌ تولید ماسک در استان گلستان و همچنین مشارکت بانوان بسیجی در تولید و بسته‌بندی ماسک‌های بهداشتی، کمک گروه‌های جهادی و بسیجی برای ضدعفونی کردن ناوگان حمل و نقل درون شهری گوشه‌ای از اقدامات بسیج برای مقابله همگانی با بیماری ویروسی کرونا است./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات