۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۶۴۲۱۴۳
خدمت‌رسانی نیروهای لشکر عملیاتی سپاه گیلان در بیمارستان رازی رشت؛

سپاه با تمام توان خود به میدان آمد

سپاه با تمام توان خود به میدان آمد
فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ استان گیلان گفت: ۱۵۰ نفر از بسیجیان گردان امام حسین رشت و پاسداران لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان در بیمارستان رازی رشت به بیماران خدمات ارائه می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری رسا، سرهنگ پاسدار بهروز دولتی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بسیجیان گردان امام حسین(ع) رشت و پاسداران لشکر عملیاتی 16 سپاه استان گیلان این روزها در کنار سایر کادر درمانی استان مشغول ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به مردم هستند و با تمام توان خود به میدان آمده‌اند.

فرمانده لشکر عملیاتی 16 استان گیلان با اشاره به تعداد بسیجیان حاضر در بیمارستان رازی رشت خاطرنشان کرد: در حال حاضر 150 نفر از بسیجیان گردان امام حسین(ع) رشت و پاسداران لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان در کنار سایر کادر درمانی و بهداشتی استان در بیمارستان رازی رشت مستقر هستند و به‌صورت شیفتی به بیماران خدمات ارائه می‌دهند.

وی با بیان اینکه بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) نیز پس از بیمارستان رازی رشت برای مداوای بیماران کرونایی اختصاص یافته است بیان کرد: اگر نیاز باشد نیروهای سپاه در بیمارستان رسول اکرم(ص) نیز حضور می‌یابند تا به بیماران خدمات ارائه دهند و باری از دوش پرستاران و پرسنل درمانی این بیمارستان بردارند.

دولتی به گندزدایی و ضدعفونی کردن روزانه و مستمر معابر شهری توسط سپاهیان و بسیجیان تصریح کرد: نیروهای ما علاوه بر حضور در بیمارستان‌ها و کمک به پرسنل بهداشتی، روزانه معابر شهرهای مختلف گیلان را با هماهنگی نهادها و مجموعه‌های ذی‌ربط نیز ضدعفونی می‌کنند.

فرمانده لشکر عملیاتی 16 استان گیلان اظهار داشت: نیروی دریایی و زمینی سپاه جهت برپایی بیمارستان صحرایی در استان گیلان آمادگی دارند و می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن به این کار مبادرت ورزند اما به‌دلیل آنکه نماینده وزیر بهداشت در گیلان اعلام کرد هنوز نیازی به برپایی چنین بیمارستانی نیست اقدامی انجام ندادیم./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات