۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۶۴۲۱۵۳
آیت‌الله حسینی همدانی در دیدار با نماینده منتخب مردم البرز:

نمایندگان منتخب تمام تلاش خود را برای حل مشکلات مردم به کار ببندند

نمایندگان منتخب تمام تلاش خود را برای حل مشکلات مردم به کار ببندند
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز گفت: نمایندگان باید قدردان مردم به جهت فرصت پیش‌آمده باشند و از هر اقدامی در جهت رفع مشکلات مردم کوتاهی نکنند.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، علی حدادی نماینده منتخب مردم استان البرز در حوزه انتخابیه ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج با حضرت آیت‌الله حسینی همدانی دیدار و گفتگو کرد.

آیت‌الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در این دیدار ضمن عرض تبریک به نماینده منتخب مجلس شورای اسلامی استان البرز، اهمیت و نقش مهم نمایندگی مردم را به ایشان یادآور شد.

وی حضور پرشکوه مردم در انتخابات علی رقم تبلیغات سوء شبکه‌های معاند را نعمت بزرگ انقلاب و دستاورد جمهوری اسلامی دانست و گفت: در این دوره از انتخابات مردم نشان دادند که علاقه‌مند به تغییر هستند.

نماینده ولی‌فقیه در البرز بابیان اینکه بار مسئولیت نمایندگان مردم بسیار سنگین است، اظهار داشت: نمایندگان باید قدردان مردم به جهت فرصت پیش‌آمده باشند و از هر اقدامی در جهت رفع مشکلات مردم کوتاهی نکنند.

آیت‌الله حسینی همدانی با تأکید بر اینکه نمایندگان و وکلای مردم باید مراقب اعتماد مردم باشند، عنوان کرد: باید از اشتباهات گذشته درس بگیرید و مسیر آینده را به‌خوبی انتخاب کنید.

وی تبلیغات کم‌خرج برخی از کاندیداهای منتخب در انتخابات مجلس یازدهم را حاوی یک پیام آشکار و واضح دانست و گفت: مردم از تجملات، ولخرجی و اسراف برخی از مسئولین خسته شده‌اند.

امام‌جمعه کرج در خاتمه با تأکید بر لزوم تشکیل مجلسِ جوانِ تراز انقلاب اسلامی، به نمایندگان منتخب توصیه کرد: ابتدا قدردان مردم باشید و تمام تلاش خود را برای حل مشکلاتشان به کار ببندید./1350/د102/ب1

ارسال نظرات