۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۸
کد خبر: ۶۴۲۲۴۸
مجمع جهانی امت اسلامی:

سکوت در برابر جنایت هندوها علیه مسلمانان به معنی نابودی انسانیت است

سکوت در برابر جنایت هندوها علیه مسلمانان به معنی نابودی انسانیت است
مجمع جهانی «امت اسلامی» سکوت جهانیان در برابر جنایت هندوها علیه مسلمانان را به معنی نابودی انسانیت در جهان دانست.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، مجمع جهانی «امت اسلامی» طی پیامی به جنایت های نظامیان و هندوها علیه مسلمانان این کشور واکنش نشان داد.

در این پیام آمده است: متاسفانه همزمان با سفر دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا به هند، شاهد افزایش فشارها علیه مسلمانان بودیم به طوری که ده ها تن از مردان، زنان و کودکان مسلمان به شکل اسفناکی کشته شده اند.

مجمع جهانی امت اسلامی تصریح کرد: جنایت ها علیه مسلمانان فقط به قلع و قمع آنان خلاصه نشده است، بلکه کتاب مقدس مسلمانان یعنی قرآن کریم نیز مورد هتاکی قرار گرفته است و مساجد از تعدی افراط گرایان هندو در امان نمانده است.

در این پیام نوشته شده است: سکوت سازمان و مجامع بین المللی نسبت به این فاجعه انسانی و دینی بسیار تعجب برانگیز است. سوالی که در این جا مطرح می شود این است که آیا اگر در کشوری به تورات و یا انجیل تعدی می شد، این سازمان و مجامع بین المللی بازهم سکوت می کردند؟ آیا حاضرند شاهد قلع و قمع زنان و کودکان مسیحی و یا یهودی باشند؟

سکوت در برابر جنایت هندوها علیه مسلمانان به معنی نابودی انسانیت است

این مجمع ادامه داد: زمان سکوت در برابر این گونه اقدامات وحشیانه که بر خلاف انسانیت و قوانین بین المللی و آزادی دینی است، به پایان رسیده و مجامع، سازمان ها و جهانیان یا باید به این اقدامات واکنش مناسب نشان دهند و یا در انتظار آن باشند که روزی آن ها نیز با این افراط گرای ها دست و پنجه نرم کنند.

مجمع جهانی امت اسلامی خاطرنشان کرد: آیا کشورهای اسلامی و عربی خواب هستند و یا خود را به خواب زده اند؟ آیا نمی بینند که برادران و خواهران دینی خود را به شکل وحشیانه ای زنده به گور می کنند؟ سکوت این کشورها چه معنایی دارد؟ چرا به دولت هند برای عقب نشینی از جنایت هایشان فشار نمی آورند؟ هر گونه  سکوت در برابر این موضوع مهم جهان اسلام، یعنی اعلام رضایت نسبت به کشتار مسلمانان در هند.

مجمع جهانی امت اسلامی در پایان از همه مخالفان خشونت، افراطر گرایی و حامیان صلح جهانی می خواهد که مهر سکوت خود را بشکنند و اجازه ندهند که چنین جنایت های بار دیگر تکرار شود.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۹
خداوند هند را از دست ظالمان نجات دهد
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰
واقعا چرا مسلمانان نسبت به این جنایت ساکت هستند.
ان شاء الله شاهدنابودی ظلم و ستم باشیم.
1
0