۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۶۴۲۲۵۹
حجت الاسلام طبرسی مطرح کرد؛

عمل به توصیه های بهداشتی در کنار دعا و نیایش راه برون رفت از مشکلات

عمل به توصیه های بهداشتی در کنار دعا و نیایش راه برون رفت از مشکلات
معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران گفت: در این روز‌ها افزون بر عمل به توصیه‌های بهداشتی، نباید از یاد خدا و دعا و نیایش غافل شویم.
حجت الاسلام جعفر طبرسی، معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور بر ضرورت رعایت اصول بهداشتی و پرهیز از دامن زدن به شایعات و اخبار جعلی در این روز‌ها تأکید کرد.
 
وی با بیان این که ایران اسلامی در چهل سال اخیر با تکیه بر توان و استعداد بومی به پیشرفت‌های ارزشمندی در حوزه پزشکی دست یافته است، افزود: به طور حتم با این پشتوانه عظیم علمی در کشور و همچنین همراهی و همدلی مردم می‌توانیم از این شرایط سخت به سلامت عبور کنیم.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که عمل به توصیه‌های بهداشتی در این رزو‌ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: همان طور که مراجع عظام تقلید و علما فرمودند در این شرایط آحاد جامعه باید به توصیه‌های پزشکی توجه ویژه کنند.
 
حجت الاسلام طبرسی با بیان این که تقویت آگاهی‌های عمومی مردم یکی از مهم‌ترین راه‌های کاهش شیوع ویروس کرونا در کشور است، بیان داشت: باید از همه ظرفیت‌های تبلیغی موجود در کشور به منظور افزایش آگاهی مردم نسبت به این ویروس شایع استفاده شود.
 
معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران با تأکید برارائه مطالب آموزشی علمی و مستدل به مردم از طریق رسانه ها، خاطرنشان کرد: متأسفانه در رزو‌های اخیر رسانه‌های بیگانه و بنگاه‌های دروغ پراکنی غرب به صورت شبانه روزی در حال انتشار اخبار دروغین و جعلی در جامعه هستند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمن با سوء استفاده از فضای به وجود آمده به دنبال ایجاد رعب و وحشت در میان مردم کشورمان است، تصریح کرد: مردم بدون توجه به شایعات فضای مجازی به متخصصان پزشکی کشورمان اعتماد کنند، چون تنها با وحدت و عزم ملی می‌توانیم ویروس کرونا را شکست دهیم.
 
حجت الاسلام طبرسی با تقدیر و تشکر از خدمات و مجاهدت‌های مجموعه وزارت بهداشت در طی روز‌های اخیر در مقابله با ویروس کرونا، خاطرنشان کرد: تلاش شبانه روزی مدافعان سلامت برای ریشه کن شدن ویروس کرونا به طور حتم از اجر بالایی برخوردار است و نزد ملت بزرگ ایران فراموش نخواهد شد.
 
معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمنان ملت ایران به دروغ مسؤولان و مدافعان سلامت کشورمان را به کم کاری متهم می‌کنند، بیان داشت: ملت بزرگ و فهیم ایران اسلامی هیچ گاه به این دروغ پراکنی‌ها توجهی نخواهند کرد، چون به خوبی می‌دانند که فرزندان این کشور در حوزه سلامت شبانه روزی در تلاش هستند تا آرامش را به کشور بازگردانند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که در این روز‌ها علاوه بر عمل به توصیه‌های بهداشتی، نباید از یاد خدا و دعا و نیایش غافل شویم، تصریح کرد: یکی از بهترین راه‌های از بین رفتن بلا و مصائب در کشورمان دعا و نیایش به درگاه خداوند متعال به ویژه در ماه پرفیض رجب است./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات